Toon posts:

DVD speler met DIVX ondersteuning

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

Bestaat er al een DVD speler die ook Divx ondersteunt? De DVD speler moet standalone zijn...dus niet in de PC.

Alvast bedankt.

Chopper

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Beste Chopper,

Nee, die zijn er niet.

Geen dank, maar wel de hartelijke groeten,
Varienaja

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

Je kan wel gewoon de computer aan de tv koppelen en er is ook een apparaat dan kan je via radiogolfen het op de tv kijken

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Je zou een PC naar DVD/DIVX hometheater MOD kunnen doen.

Als ie lukt laat hem dan eens zien.
Succes! ;)

Verwijderd

ja die zijn er, je moet ze echter wel zelf bouwen, een standalone dvd/divx player!
benodigd, oud moederboard, video kaart met tv out, harddisk, dvd-unit, geluidskaart, voeding, en een kast/koffer oid, ik heb zelf een koffer naarst mijn tv staan, lekker makkelijk bij het vervoeren.
Het absolute voordeel hiervan is dat je altijd met je codec-tijd meegaat!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-03 08:52

spok9

Groen...

Die zal toch echt zelf moeten bouwen :)

Helaas...

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-03 08:52

spok9

Groen...

Op dinsdag 27 november 2001 09:13 schreef guusdezwart het volgende:
ja die zijn er, je moet ze echter wel zelf bouwen, een standalone dvd/divx player!
benodigd, oud moederboard, video kaart met tv out, harddisk, dvd-unit, geluidskaart, voeding, en een kast/koffer oid, ik heb zelf een koffer naarst mijn tv staan, lekker makkelijk bij het vervoeren.
Het absolute voordeel hiervan is dat je altijd met je codec-tijd meegaat!
Klinkt interessant... heb je hier een url van?

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

ik kocht een nieuwe pc, heb mijn oude celeron 466 gebruikt om deze in een koffer de zetten, is niet echt moeilijk, verder is het dus gewoon een computer zonder overbodige kaarten, alleen video en geluid, harddisk en dvd.
ik gebruik hem ook als mp3 speler, kabeltje naar mijn sterio en klaar, ik heb geen monitor aangesloten, alleen mijn tv.
Ik draai zelf XP, kost wat ruimte, maar wel lekker stabiel en heeft een mooie autorun functie mooi voor multimedia, cd tje erin en lekker met een chippie op de bank genieten van filmpje!

• ArCadE
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:17

ArCadE

No banana available

Verwijderd

Wat je kan doen is:

1) DivX2VCD gebruiken om van een DivX een VCD te maken, die je DVD-speler wel leest.

2) http://www.tweakers.net/nieuws/16798
Pagina: 1