Toon posts:

Msi K7T Turbo2...??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeej mensen...

Ik heb van het weekend mijn buurjongetje geholpen met het samen stellen van een pc op de hcc nu hebben we zo'n kant en klaar setje gekocht (weet zo ff niet meer welke winkel maar dat boeit nie) dit was een setje met een Msi k7t Turbo2 een duron 950 en 256 mb ram..

Nu thuis aangekomen willen we het in de ATX kast bouwen maar het viel mij op dat er een p4 voeding connector op zit je weet wel zo een met 4 pinnetjes...

Nu zit die connector niet aan de voeding..

Is dit noodzakkelijk om aan te sluiten of kan het ook zonder????...

Alvast bedankt

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:44
Voor een athlon mobo heb je nooit die extra P4 connectoren zijn. Alleen de standaard atx stekker is voldoende.

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Dit vroeg ik mij dus ook af. Ik zag ook dat de extra connector op het board aanwezig is. Ik heb maar een voeding uit een andere pc geschroeft en de P4-Lead er maar op aangelsoten, en as we "speak" draait het prima. Ben wel benieuwd of die van jou ook werkt zonder.

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 00:05 schreef Dualdude het volgende:
Dit vroeg ik mij dus ook af. Ik zag ook dat de extra connector op het board aanwezig is. Ik heb maar een voeding uit een andere pc geschroeft en de P4-Lead er maar op aangelsoten, en as we "speak" draait het prima. Ben wel benieuwd of die van jou ook werkt zonder.
Damn, wil ik nou net vandaag zo een ding gaan kopen... vertel eens, werkt dit?!? En hoe kan het dat die extra connector nodig is?!!?

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Ik heb het net ff geprobeert, maar hij werkt ook gewoon zonder. Hij post IIG zonder. Dus ik denk dat het geen problemen geeft als je hem niet aansluit.

• Bollebout
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 07:28
Ik heb exact hetzelfde mobotje, en bij mij draait het uitstekend, met de oude langwerpige connector uit de voeding.
Op de ATX aansluiting zit dus niks.
Zijn er kwaliteits verschillen tussen de twee aansluitingen? Ik bedoel,,is het beter als je de ATX aansluiting gebruikt?

• quazar
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-07 08:54
Sorry dat ik dit toppic weer uit de kast haal, maar ik ben van plan dit mobotje te kopen. Heb alleen die 12v power connector niet aan mijn voeding hangen.
Is dit een probleem als ik een duron 1.2 Ghz aan wil sluiten?

DualDude kon posten, maar voor mij is dat niet voldoende 8-)

• weerdo
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op maandag 15 juli 2002 16:02 schreef quazar het volgende:
Is dit een probleem als ik een duron 1.2 Ghz aan wil sluiten?
Gaat prima werken. (Ik spreek uit ervaring)

• quazar
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-07 08:54
Zou die extra aansluiting dan alleen voor extreem energie zuigende processoren zijn als de Athlon 1.4 Ghz?
Pagina: 1