Ik zag dit spel pas toen het uit was maar toen ik diegraphics zag was ik meteen verkocht. het spel heeft geen echte verhaallijn zoals bv: GTA 3. Degene die dat spel heeft vertel er is wat meer over.(8>
Het is nu ongeveer al een jaar uit. Deel 2 is ook al uitgebracht. Ik vond deel 1 voor een week vermakelijk. Daarna werd het erg langdradig. Je kunt je karretje upgraden met allerlei gear. Maar het rijden blijft hetzelfde. Ik heb niet eens de moeite genomen om deel 2 te bekijken. Zal wel de dezelfde bagger zijn.
Als je echt een goed 4x4 spel wil hebben, moet je Screamer 4x4 nemen (ie online bestellen oid want in NL kun je hem niet kopen). Dit spel is gebaseerd op trail rijden. Langzaam maar precies. Door de realisticsche physics en uitstekende graphics voelt het erg sfeervol aan.
Als je een fun 4x4 zoekt, moet je Insane proberen. Ook erg fun. Vooral capture de flag met auto's.
Maar 4x4 evo of deel 2 zou ik niet doen.
Als je echt een goed 4x4 spel wil hebben, moet je Screamer 4x4 nemen (ie online bestellen oid want in NL kun je hem niet kopen). Dit spel is gebaseerd op trail rijden. Langzaam maar precies. Door de realisticsche physics en uitstekende graphics voelt het erg sfeervol aan.
Als je een fun 4x4 zoekt, moet je Insane proberen. Ook erg fun. Vooral capture de flag met auto's.
Maar 4x4 evo of deel 2 zou ik niet doen.
Ja insane ken ik wel, al een paar keer gespeeld. Is wel leuk ook graphics zijn wel master. Heb jij hem dan? Ik speel alleen bij een gamecafe. Meestal op LAN.
Ik heb Insane ja. En ik speel altijd tegen AI. Maar die zijn best goed. Hier in de metropool Swalmen hebben we nog geen kabel of ADSL.
marco
marco
Ja ik weet het. Ik loop achter moet nog effe wennen.Op dinsdag 27 november 2001 13:40 schreef FragZ0r het volgende:
Max je post wel oude troep hoor 2 is al uit
Maar ik zag hem laatst pas voor het eerst in Free Record Shop.
op zich hoef je je naam niet onder je post te zetten dat was al duidelijk.Op dinsdag 27 november 2001 12:59 schreef MarcoM het volgende:
Ik heb Insane ja. En ik speel altijd tegen AI. Maar die zijn best goed. Hier in de metropool Swalmen hebben we nog geen kabel of ADSL.
marco
dit is idd een fout die ik de eerste 200 posts ook had
4x4 Evo schopt kont...
tampert, kriminalpolizei
heb m al een hele tijd (deel 1). is in het begin leuk, na een week of twee begint het te vervelen. af en toe tegen mekaar op een lan ofzo is het nog wel leuk maar verders ook niet...
Vergissen is menselijk. Ik bleef tenminste Ontopic. Jij niet.Op dinsdag 27 november 2001 13:44 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
op zich hoef je je naam niet onder je post te zetten dat was al duidelijk.
dit is idd een fout die ik de eerste 200 posts ook had
edit: Oeps nu ben off topic.
Vond het poep, speelde het 4 jaar terug op mijn P166 alleen toen hete het Monster Truck Madness, check die banen maar, erg veel rechtstreeks geport naar 4x4.
Pagina: 1