Toon posts:

[CM] AT Voedign ==> Cdrom Drive

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
eepz

ik heb jullie hulp nog eens nodig. ik wil namelijk mijn oude server voeding modden in een Cdrom drive. hou zou ik het best tewerk gaan. want uiteindelijk komt men server in een pelxiglas boxje met de grote van mijn mb. dus niet groot. maar welke fans zou ik daar dan voor nemen. twee 60mms of zo :)

Alvast bedankt

Verwijderd

Somewhere in dit forum zag ik gisteren pics van iemand die dat ook had gedaan, anders moet je dat topic maar es proberen te vinden en dan daar ff een vraagje in posten (als daar dan nog niet het antwoord in staat :P)

Verwijderd

bedoel je deze?
http://www.subzerotech.com/articles/howto/slim/pgs/pg1.shtml
alleen zou ik wel iets rustiger te werk gaan, want anders komt ie er ook zo uit te zien ;)

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat ik van plan was: die heatsinks op die transistors zo aanpassen dat ze er niet bovenop zitten maar aan de achterkant....kheb bij de HCC een paar mooie slot1-koelers meegerip die zich daar uitstekend voor lenen.

I reject your reality, and substitute my own.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:35

breinonline

Are you afraid to be known?

Op dinsdag 27 november 2001 07:58 schreef RutgerB het volgende:
Somewhere in dit forum zag ik gisteren pics van iemand die dat ook had gedaan, anders moet je dat topic maar es proberen te vinden en dan daar ff een vraagje in posten (als daar dan nog niet het antwoord in staat :P)
Hum... ff zoeken levert mij alleen dit topic op. Maar er was ook inemand die dit had gedaan en dat zag er wel mooi uit.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini