Playstation2 voor 150 euro bij een wega tv?

Pagina: 1
Acties:

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-02 18:29
Terwijl ik door de beslagen voorruit aan het turen was hoorde ik op de radio een reclame spot met Jack van Gelder. De boodschap was niet getreurd want in't kader van het wk bij een wega sony tv een ps2 voor 150 euro. Op sony.nl staat nog niks maar misschien weet men hier meer?

En ik heb net gvd afgelopen zaterdag een wega tv gekocht... maar ok, wie weet valt er wat te regelen.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:07
Op dinsdag 27 november 2001 01:39 schreef mca2 het volgende:
Terwijl ik door de beslagen voorruit aan het turen was hoorde ik op de radio een reclame spot met Jack van Gelder. De boodschap was niet getreurd want in't kader van het wk bij een wega sony tv een ps2 voor 150 euro. Op sony.nl staat nog niks maar misschien weet men hier meer?

En ik heb net gvd afgelopen zaterdag een wega tv gekocht... maar ok, wie weet valt er wat te regelen.
Heel simpel...
als het waar is, gewoon TV terugbrengen,
dezelfde of een iets duurdere kopen nog een keer kopen
en voila, ne PS2 :+

edit:

wat is eigenlijk een wega TV :?

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:04

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ik moet nog een nieuwe TV hebben.. en ook nog een PS2.. van de week maar eens een nieuwe TV kopen geloof ik :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:41
Op dinsdag 27 november 2001 12:08 schreef Crash-Override het volgende:

edit:

Wega is een merk van Sony, waar hun tv's van de duurste categorie in zitten (vergelijkbaar met matchline van philips).

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik heb een Wega tv alleen die is al een jaar oud dus dan geld vast niet meer :(

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Ik heb net een Philips Matchline gekocht :'(

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:07
Op dinsdag 27 november 2001 12:25 schreef sewer het volgende:

[..]

Wega is een merk van Sony, waar hun tv's van de duurste categorie in zitten (vergelijkbaar met matchline van philips).
Toch nog iets geleerdt vandaag ookal zit ik ziek thuis ipv op school :+

• straat
  • Laatst online: 03-02 04:15
Ja het klopt, mijn broer werkt bij een electronicazaak :)

• Rocco
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 20:21

Rocco

nightlife

wanneer loopt deze actie dan?

• mca2
Op dinsdag 27 november 2001 13:29 schreef Straat het volgende:
Ja het klopt, mijn broer werkt bij een electronicazaak :)
Hmmm ok, maar vanaf wanneer looptie en tot wanneer en wat zijn de voorwaarden? Ik kan er nergens wat over vinden.

• IKBENGEK
  • Laatst online: 23-10-2014

IKBENGEK

Driving for passion

nog geen 350 piek dus voor een PS2 alleen die tv is dan zo verrot duur

Het leven begint bij 200km per uur

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:20
Op dinsdag 27 november 2001 12:08 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

edit:

Wega is toch het beeldbuis? (net zoals Trinitron enzo)

The devil is in the details.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:30
Weet niet of het bij elke WEGA is, maar je hebt al WEGA's van een gulden of 900. Mijn KV-21FX30 (Trinitron FD WEGA 55cm) koste "maar" 1100,- en is nu in de aanbieding bij de Megapool voor iets van fl 900,-
Wat je wil weten over WEGA:

http://www.sel.sony.com/SEL/consumer/wega/

Flickr | Lego collectie

• mca2
Op woensdag 28 november 2001 15:41 schreef TAG_Speedy het volgende:
Weet niet of het bij elke WEGA is, maar je hebt al WEGA's van een gulden of 900. Mijn KV-21FX30 (Trinitron FD WEGA 55cm) koste "maar" 1100,- en is nu in de aanbieding bij de Megapool voor iets van fl 900,-
Wat je wil weten over WEGA:

http://www.sel.sony.com/SEL/consumer/wega/
Mijn wega is ietsje groter en ook ietsje duurder. Maar ik wil wel voor 350 piek een ps2. Dus weet er iemand meer van deze actie? sony.nl toont mij weinig nieuws.

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik raad aan gelijk GTA3 bij je PS2 te nemen...=D

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

maar heb je dan echt voor 150 euro een tv en een ps2 ? want dan ga ik m natuurlijk meteen halen, die tv ... euhhh ps2 >:)

Verwijderd

|:( lezen is ook een vak :o

nee natuurlijk niet bijde voor 150 Euro! Als je die TV koopt dan krijg je een PS2 voor 150 Euro!

• mca2
Hmm ja, kzal morgen eens bij mijn locale electronicaboer zielig gaan doen dat ik als nog een ps2 bij mijn tv wil hebben. Afgelopen zaterdag gekocht, dat moet toch wel kunnen of doen alleen bepaalde ketens eraan mee? Kent iemand de exacte voorwaarden?

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 01:39 schreef mca2 het volgende:

hmmz niet zielig doen bij je electronica boer je hebt gewoon een X aantal dagen (10 ofzow) niet goed geld terug garantie :)

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

330,- voor een PS2 is niet duur :9

• mca2
Nou gevonden:
Bij aankoop van de KV-32LS35 of de KV28S35, in de periode van 15 november 2001 - 31 december 2001krijgt u de mogelijkheid een Playstation 2 te kopen voor slechts 150 Euro.

De verkeerde gekocht dus

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

waar is dit dan ?
IK kan het zo 123 niet vinden ...:(

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:11
Is toch vast werl wat te regelen lijkt me?

• mca2
Heb een kv29fx30 gekocht, ook groot genoeg voor een ps2 lijkt me. Maarja sony stelt de voorwaarden. Ik zal eens bij Block gaan vragen.

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

hallo, ik ga zo de deur uit en was van plan om vandaag of morgen een nieuwe tv te kopen. Kan iemand mij vertellen waar die aanbieding is?

kan het niet vinden op t net .... zal wel niet goed kunnen zoeken maar toch...,

• mca2
Ik hoorde het in een reclame op de radio. Het schijnt dat je bij aankoop van een vd 2 types een tegoed bon krijgt waarmee je zo'n ding kan kopen. Wie er een mee doet wee tik niet zo maar volgens mij is het een landelijke actie. Gewoon van te voren even vragen.

Wel ruk als mijn tv niet meetelt. Zaql eens vragen of er wat te regelen valt.

• mca2
Nou das mooi klote dus. De voorwaarden zijn koop een KV-28LS35 of een KV-32LS35 en dan kom je in aanmerking voor een ps2 voor 150 euro. Voor andere types gaat dit helaas niet op, voorwaarden van sony en mooi ruk dus.

Oja beiden zijn breedbeeld tvees, die 28 is iets van 2200 piek ofzo.

Dus gewoon maar door sparen voor een echte dvd speler.

• drdolittle
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 23:06
Het valt altijd te proberen om te vragen of ze zo'n actiebon mee willen geven als je een andere (goedkopere) tv koopt.
Niet alle mensen die zo'n type tv kopen willen ook een playstation 2 erbij kopen.
Dan lijkt het mij dus dat er actiebonnen overblijven.
Dat kunnen ze bij sony toch nooit nagaan.
Als je dit verhaal verteld aan een vriendelijke en welwillende verkoper krijg je vast wel zo'n bon mee

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:30
Er was toen ook zo'n actie dat je een MD voor 100 piek kreeg, maar die bon zat bij het apparaat zelf in, dus denk dat het bij die TV's ook zo is en dan liggen die bonnen bij het oud papier :'(

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1