Ik heb gezien in de vorige topics dat er een grote groep mensen is die wacht op deel 3 van de serie. Daarbij was te zien dat een heleboel deel 1 speelden of uitgespeeld hadden. Nu ben ik zelf een heel eind op weg met deel 1 maar crasht het spel op een gegeven moment: Locatie is Spanje en je praat met de tuinman over water zoeken d.m.v van een wichelroede. Daarna volgt een korte animatie waarin ze een put ontdekken en het laatste wat je ziet is de hoofdpersoon afdalen in de put. Daarna keer je direct terug naar Windows. Ik heb ook al eens een save gebruikt van een stuk verder maar zodra ik die load, keer je direct terug naar windows en kan je niet verder. Ik heb dit op verschillende computers met hetzelfde resultaat geprobeerd. Kent iemand dit probleem?
was daar geen patch voor?? staat me vaag iets van bij nl.
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Verwijderd
Hallo ik ben degene van wie de vraag was, maar Eddo heeft hem effe gepost omdat ik daar effe niet toe in staat was.
Bedankt voor de reacties. In DOS spelen heb ik geprobeerd maar lukt ook niet. Ik heb overigens wel een patch maar die lost het probleem helaas niet op.
Bedankt voor de reacties. In DOS spelen heb ik geprobeerd maar lukt ook niet. Ik heb overigens wel een patch maar die lost het probleem helaas niet op.