Je plaatst een topic en 2 minuten later een slot erop
. Zeik verhaal dat je eerst een search moet gebruiken. Sterker nog je wordt er zelfs naar verwezen. Oke ik kijken en jawel ongeveer gelijk aan mijn vraag stond er meerdere keren op. Alleen de respons waren bij veel topic op dit onderwerp 0 of 1. Daar heb je dus nog al veel aan!! 
Dus moderator. Had je niets beters te doen dan gelijk na 2 minuten de zooi of slot doen? Blijkbaar niet!
En vreemd. Als voorbeeld. De ene vraag om een advies voor een moederbord en jawel. Gelijk op slot.
Halve dag later zelfde topic van iemand anders en deze laten we wel staan.
Moderatoren
meten wij soms met twee maten???????
Mijn indruk is van wel!!!!!!!
Ik kom op veel forums maar zoals het hier gaat is het toch wel erg en ik bedoel dit negatief.
Ik hoop dat jullie dat verbeteren. Er zijn nou eenmaal mensen die dit alles nieuw is. Dus geef ze dan ook wat speling.
Dus moderator. Had je niets beters te doen dan gelijk na 2 minuten de zooi of slot doen? Blijkbaar niet!
En vreemd. Als voorbeeld. De ene vraag om een advies voor een moederbord en jawel. Gelijk op slot.
Moderatoren
Mijn indruk is van wel!!!!!!!
Ik kom op veel forums maar zoals het hier gaat is het toch wel erg en ik bedoel dit negatief.
Ik hoop dat jullie dat verbeteren. Er zijn nou eenmaal mensen die dit alles nieuw is. Dus geef ze dan ook wat speling.