Toon posts:

Slot erop, hoe snel kan je zijn.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Je plaatst een topic en 2 minuten later een slot erop :'( . Zeik verhaal dat je eerst een search moet gebruiken. Sterker nog je wordt er zelfs naar verwezen. Oke ik kijken en jawel ongeveer gelijk aan mijn vraag stond er meerdere keren op. Alleen de respons waren bij veel topic op dit onderwerp 0 of 1. Daar heb je dus nog al veel aan!! >:)

Dus moderator. Had je niets beters te doen dan gelijk na 2 minuten de zooi of slot doen? Blijkbaar niet! :Y)

En vreemd. Als voorbeeld. De ene vraag om een advies voor een moederbord en jawel. Gelijk op slot. :'( Halve dag later zelfde topic van iemand anders en deze laten we wel staan. :P

Moderatoren }:O meten wij soms met twee maten???????

Mijn indruk is van wel!!!!!!!

Ik kom op veel forums maar zoals het hier gaat is het toch wel erg en ik bedoel dit negatief.

Ik hoop dat jullie dat verbeteren. Er zijn nou eenmaal mensen die dit alles nieuw is. Dus geef ze dan ook wat speling.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Uit zelfonderzoek kan je conclusies trekken. (o.a. FAQ)

Dit soort topics lopen overigens altijd uit op een

"is wel goed"
"is niet goed"
"is te duur"
"is niet te duur"
"die andere is beter"

conversatie...

Terecht dicht :)

Verwijderd

Wen er vast maar aan, schijnt hier normaal te zijn.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-12 10:50

bloasfist

Slot-A Crew

Op dinsdag 27 november 2001 01:27 schreef PietjePentium het volgende:
Als je hier wat langer komt kun je het waarderen. Het is namelijk nogal vervelend om een topic te openen, waar een vraag in staat die al 10+ keer is langsgekomen.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• OProg

OProg

Molletje

Als het je niet bevalt ga je toch ergens anders heen :?

Als er niet op deze manier gemodereerd wordt loopt het hier uit een een enorme rotzooi :{

Als je hier al een tijdje zit is het behoorlijk irri om weer een topic tegen te komen met de naam Fat32/NTFTom maar even wat te noemen

Verwijderd

Ik lig hier vaak in een deuk van het lachen vooral toen ik de foto's zag van de HCC dagen.
Wat een sukkels geen wonder dat ze veel van PC's weten, want een vriendin zullen ze wel nooit krijgen :) :)

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

En dat heb jij snel gezien na hier nog geen maand rond te zwerven...

Dat soort topics worden dichtgegooid omdat ze het forum alleen maar vervuilen met onnodig verkeer, er komt nix zinnigs uit...

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05:36

GaMbiNo

1337

Op dinsdag 27 november 2001 01:31 schreef PietjePentium het volgende:
Ik lig hier vaak in een deuk van het lachen vooral toen ik de foto's zag van de HCC dagen.
Wat een sukkels geen wonder dat ze veel van PC's weten, want een vriendin zullen ze wel nooit krijgen :) :)
Ooow en dit is een intelligente opmerking... |:( :Z

Verwijderd

Ik zeg maar zo ,,, wees een beetje FLEXIBEL :D

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

En hier zei ik iets te veel. Dat dus weggehaald is door mij...

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• OProg

OProg

Molletje

Niet altijd van de eigen situatie uitgaan :z

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op dinsdag 27 november 2001 01:37 schreef PietjePentium het volgende:
Ik zeg maar zo ,,, wees een beetje FLEXIBEL :D
Eigenlijk zouden we dat voor de gein eens moeten doen. Volgens mijn kom je heel gauw terug op die uitspraak.
En besides, flexibel ben ik vrij aardig hoor ;)
Op dinsdag 27 november 2001 01:47 schreef OProg het volgende:
Niet altijd van de eigen situatie uitgaan :z
>:)

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 20:11
Op dinsdag 27 november 2001 01:35 schreef VageGast het volgende:

[..]

En dat heb jij snel gezien na hier nog geen maand rond te zwerven...

-knip-
Ach, ik struin hier al sinds januari dit jaar rond en het is mij zelfs nog niet duidelijk :) Het is een leerproces natuurlijk, maar dan ook wel een hele lange :P

Verwijderd

Moderaten is een vak oftewel menselijk, dat ie gesloten is is onterecht indien de rest van de geen informatie bevatten.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:38

JT

VETAK y0

Ja, daarom zit jij op een pc forum :D En als je is goed om je heen kijkt, dan zie je dat er nogal wat tweakers met vriendin zijn. Deze opmerking is qua niveau nog lager dan jouw voetzolen :z

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Pagina: 1