Hoi, Ik ben op zoek naar een beetje knappe versterker...hoeft niet helemaal top te zijn, maar iets wat best wel een lekker geluidje geeft, voor een schappelijke prijs. Bij de meeste audiozaken zie je alleen nog maar receivers, en geen pure versterkers.....of je moet naar de dure modelletjes kijken, maar dat vinnik wat ver gaan voor op mn soundblaffertje......T vermogen hoeft ook niet belachelijk groot te zijn, t is gewoon voor een huiskamer, dus geen profesionele zooi...t mag overigens wel 19" zijn...maar hoeft niet
Hij moet de volgende ingangen/uitgangen hebben:
In:
Mic
Line
Optical
Out:
Speaker
Monitor
Nu moeten daar natuurlijk ook nog wat boxen bij, anders hoor je nog geen drol. daarvoor geld natuurlijk t zelfde als voor de versterker..t moet een beetje op elkaar aansluiten heh. Ik was eigenlijk op zoek naar een Sony of een JVC ofzo, maar als iemand nog iets anders weet......ik ben benieuwd
Hij moet de volgende ingangen/uitgangen hebben:
In:
Mic
Line
Optical
Out:
Speaker
Monitor
Nu moeten daar natuurlijk ook nog wat boxen bij, anders hoor je nog geen drol. daarvoor geld natuurlijk t zelfde als voor de versterker..t moet een beetje op elkaar aansluiten heh. Ik was eigenlijk op zoek naar een Sony of een JVC ofzo, maar als iemand nog iets anders weet......ik ben benieuwd