welke versterker met boxen??

Pagina: 1
Acties:

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Hoi, Ik ben op zoek naar een beetje knappe versterker...hoeft niet helemaal top te zijn, maar iets wat best wel een lekker geluidje geeft, voor een schappelijke prijs. Bij de meeste audiozaken zie je alleen nog maar receivers, en geen pure versterkers.....of je moet naar de dure modelletjes kijken, maar dat vinnik wat ver gaan voor op mn soundblaffertje......T vermogen hoeft ook niet belachelijk groot te zijn, t is gewoon voor een huiskamer, dus geen profesionele zooi...t mag overigens wel 19" zijn...maar hoeft niet
Hij moet de volgende ingangen/uitgangen hebben:

In:
Mic
Line
Optical

Out:
Speaker
Monitor

Nu moeten daar natuurlijk ook nog wat boxen bij, anders hoor je nog geen drol. daarvoor geld natuurlijk t zelfde als voor de versterker..t moet een beetje op elkaar aansluiten heh. Ik was eigenlijk op zoek naar een Sony of een JVC ofzo, maar als iemand nog iets anders weet......ik ben benieuwd

iRacing Profiel

Verwijderd

Wat mag het kosten ?

• kroegtijger
de versterker onder de 1000, maar liever effe wat minder

iRacing Profiel

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

Ik heb laatst een Pioneer set gekocht de NS-9 komt echt een vet geluidje uit. Lekker zuiver goede bass.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Verwijderd

een mic-ingang zit niet vaak op een "huiskamer"-versterker...

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Je zoekactie naar 'stereo versterker 1000' leverde 148 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

Hmmmmkay..

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• kroegtijger
Op dinsdag 27 november 2001 11:51 schreef tbusquet het volgende:
Je zoekactie naar 'stereo versterker 1000' leverde 148 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

Hmmmmkay..
search werkte de vorige keer maar weer eens niet, dus vandaar

iRacing Profiel

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Versterkers 1k:

Rotel 971
Nad c350
Marantz pm 7000

Bijvoorbeeld, allemaal al 200x besproken! >:)

Verwijderd

Um een crest of een carver amp niet wat >:)

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:40

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Gezien de wat specifiekere dingen zoals een monitor en een Mic aansluiting denk ik dat je misschien beter een mengpaneel kan pakken en daarachter een leuke versterker....

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 18:19 schreef hervaz het volgende:
Versterkers 1k:

Rotel 971
Nad c350
Marantz pm 7000

Bijvoorbeeld, allemaal al 200x besproken! >:)
En dan hebben we nog een mooi zooitje H/K
amps beneden de 1k

en yamaha, onkio , denon etc etc etc

Genoeg keus zelfs uit de wat betere merken...

hoef je niet gelijk voor philips of sony :D

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-08 20:52

Metten

ik hou het graag simpel

Ik zou toch ff willen zeggen dat Sony best serieus genomen kan worden qua HiFi. Zeker zo goed als Denon of Marantz.
Philips en JVC zou ik inderdaad een beetje mee uitkijken :+

BTW: waarom wil je een optische ingang op je versterker? Je zit dan automatisch aan tenminste een Dolby Digital versterker vast en die zijn toch wat duurder, hoewel wel te krijgen voor zo'n 800 piek (yamaha).

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:24

FFF

Op woensdag 28 november 2001 16:11 schreef Metten het volgende:
Ik zou toch ff willen zeggen dat Sony best serieus genomen kan worden qua HiFi. Zeker zo goed als Denon of Marantz.
Philips en JVC zou ik inderdaad een beetje mee uitkijken :+

BTW: waarom wil je een optische ingang op je versterker? Je zit dan automatisch aan tenminste een Dolby Digital versterker vast en die zijn toch wat duurder, hoewel wel te krijgen voor zo'n 800 piek (yamaha).
om het zachtjes en ligt uit te drukken ben ik het hier niet meer eens :D sony kan echt niet tippen aan bovengenoemde merken, maar de sony ES serie, die heel wat duurder zijn als de it's/micro electro en zooi producten kun je hier wel emee evenaren, dat moet je er wel ff bij zeggen dat het om de ES serie gaat :D
Pagina: 1