Toon posts:

Matrox Millennium G200 en XP ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
1 a 2 keer per dag kleunt me XP helemaal vast en bij het weder starten krijg ik de melding dat mijn Matrox millenium g200 agp kaart daar de oorzaak van is. Probleem opsturen betekend niet dat je geholpen wordt door Microschoft. |:(
Wie weet de oplossing buiten het aanschaffen van een nieuwe kaart?
draai dus XP op een cpq p3 550 met een voorheen zeer stabiel kaartje. btw heb de win2000 drivers al geprobeerd zelfde resultaat. :'(

Verwijderd

Hmm dit probleem had ik ook onder WinXP, alleen dan met m'n Asus V7100 GeForce 2 MX :(

Probleem: hij werd te heet...

Gewoon ff twee extra casefans geinstalled, en het probleem was (bij mij) opgelost! :)

Verwijderd

Hier heb ik het zelfde probleem,

[topic=327894/1/25]

ik moest de kaart in hm uitschakelen om winxp te kunnen draaien.(bij mij hangt ie meteen bij de login)
Ik heb alle nieuwe drivers geprobeerd, heb ook geprobeerd de kaart in agp1x te draaien, maar nadat ik de resolutie van 640 naar 1024 schakelde kreeg ik meteen een vastloper en reset.

Verwijderd

Topicstarter
Hmzz das een idee ff dat ene fannetje opscharrelen dan maar.
En het is vreemd dan met opstarten hangt ie zichzelf op, dan na een paar uur draaien pas. als het al gebeurt, dus ik betwijfel of het aan de warmte ligt, maar toch ik heb het liggen dus ik doe het wel.
ik ga eens kijken wat ie op laagste instelling doet :?

Verwijderd

moet je tha hell eens even na vragen die had ook zoiets met een matrox g nog wattes

Verwijderd

Topicstarter
Hmzz kreeg een mailtje van me maatje Dracula met een url en enkele tips heb ik maar ff opgevolgd, onder andere het uitschakelen van de teletubbieslook en moet zeggen het is nog niet opgetreden vandaag.
Anders schop ik hem wel weer omhoog

txs allemaal voor de tips

Verwijderd

Kun je die url ff posten ?

• martdj
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-06 14:59
Hier weken lang Windows XP gedraaid met een Matrox G200. Geen enkele aan de Matrox gerelateerde crash gehad. De drivers die bij win XP zaten gebruikt aangezien Matrox zelf geen drivers levert. Dat had het vervelende nadeel dat ik mijn favoriete resolutie 1280*960 niet standaard kon gebruiken.

Verwijderd

Leuk , mijn Millenium II doet het lekker perfect :)

Verwijderd

Topicstarter
Urlletje -----------> http://www.tweakxp.com/tweakxp/performance_tweaks.asp

De meeste hebben we hier al gehad dus niet meteen roepen lama kon hem al, kon ze namelijk zelf niet allemaal, of niet opgelet natuurlijk, dat kan ook *D

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Matrox G200 in een XP-machine -> geen probleem, met en zonder teletubbieslook. Alle moboslots zitten vol, en de processor (Duron 600@1GHz) wordt 40 graden, maar geen parobleem. Werkt gewoon stabiel. Niet om te patsen of zo, maar gewoon om te melden dat het kan.

Bloed, zweet & koffie

Pagina: 1