Ik zit eraan te denken om een Duron 1200 of een 1100 op mijn Asus A7V te prakken (KT133 zonder A). Ken det? Zijn er mensen die dit al gedaan hebben?
Verwijderd
Het kan wel, maar houd er wel rekening mee dat de nieuwe durons met een fsb van 266 werken, en jouw(en mijn) A7V werken met een 200 FSB. Verder denk ik dat je de bios moet updaten naar versie 1009.
daar geloof ik niks van, alle durons draaien op 200mhzOp dinsdag 27 november 2001 00:55 schreef XPlosion het volgende:
Het kan wel, maar houd er wel rekening mee dat de nieuwe durons met een fsb van 266 werken, en jouw(en mijn) A7V werken met een 200 FSB. Verder denk ik dat je de bios moet updaten naar versie 1009.
kan dus.
Moet er niet officieel XP ondersteuning zijn voor die nieuwe Durons omdat ze de Palomino core hebben?
Ze lopen idd op 200MHz FSB, daarom kijk ik naar een Duron ipv een Athlon. Hij komt in een stil pcŽtje die niet te warm mag worden (zo stil mogelijke koeler: Zalman met één enkele casefan), daarom is een oudere Athlon geen optie.
Ze lopen idd op 200MHz FSB, daarom kijk ik naar een Duron ipv een Athlon. Hij komt in een stil pcŽtje die niet te warm mag worden (zo stil mogelijke koeler: Zalman met één enkele casefan), daarom is een oudere Athlon geen optie.
Verwijderd
Hmm je hebt gelijk sorry, ik lag weer teOp dinsdag 27 november 2001 01:02 schreef salvador4 het volgende:
[..]
daar geloof ik niks van, alle durons draaien op 200mhz
kan dus.
Ik heb net iig mŽn BIOS geflashed naar 1009.
Niemand gek genoeg om een Duron met Morgan core op een oude A7V te prikken?
EHHH een 1200 Duron. Waarom eigenlijk als je ook voor een prikkie een athlon kunt kopen.
Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452
DaŽs heel simpel. Een Duron 1200 heeft een morgan core en is daardoor vrijwel even snel als een TBird. Een TBird wordt echter behoorlijk heet, terwijl die Duron een stukkie koeler blijft door die nieuwe core. De proc komt in mijn tweede compuutje die zo stil mogelijk moet blijven (zit nu een Zalman op met slechts één casefan). Een heet wordende proc kan ik daarom niet echt gebruiken.
Pagina: 1