Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[RTCW] Hoe MP net NAT + RRAS

Pagina: 1
Acties:

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-11 16:53
Ik hoop dat de topic titel voor vele mensen herkenbaar is, maar ik zoek dus een manier om RTCW MP te spelen op een client die met de server verbonden is. De server maakt dan verbinding met het Internet. maar ik denk gewoon niet dat de poorten voor MP doorkomen. Heeft iemand ervaring hiermee?

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:18

Termy

valt er nog wat te fragge?

hmz? met dat nat bedoel je soms dat je met adsl je modem hebt omgebouwd en een prob heb met NAT addressing? ik word uit je post verder niet veel wijzer..

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
beetje rare post idd

• -the-dude-
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-10-2013
huh? donŽt get the question... |:(

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:36

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Ik speel zelf de demo zonder probleem over NAT ( gebruik alleen geen RRAS maar een linux doosje met IP masq )

Maar in principe moet het gewoon werken, mits je een c.d. key hebt waarmee je online kunt spelen :(
en die heb ik niet :( ..
toch nog even wachten tot het spel officieel uitkomt :(

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

• PhoneTech
Ik heb dus een ISDN verbinding en Windows 2000 Server met Network Address Transalation en Routing and Remote Access server. De client, waar ik dus RTCW op speel, is verbonden met de W2K server die dus op demand inbelt. Werkt allemaal leuk enzo, maar nu ik RTCW MP wil spelen, dan blijft het aantal servers op 0 staan...Wie o Wie kan mij hier bij helpen?

• PhoneTech
^kick

Verwijderd

zoek je wel op internet? laatst las i kdat iemand alles nog op local had staan :)
je moet ook eerst op refresh ding drukken.

meer opties weet ik niet. Vanaf mijn bak werkt het prima (zit achter linux server)

• Grablinco
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08-2023
t werk bij mij ook niet want winroute runt op dat moment en die houd dat tegen en je weet ook wel de reactie als winroute ophoud, geen internet voor de 2e mobo
Pagina: 1