ik heb van 't weekend op de HCC een CPU gekocht voor m'n vader. die wou nog er nog zo 1 ipv de 133 mhz die hij nu nog heeft. volgens de verkoper een 166 MHZ p1 met MMX. maar hier komen er toch twijfels naar boven...
ten eerste blijkt zijn moedebord geen MMX ondersteuning te hebben. evenals (vermoedelijk) de CPU.
hoe kan ik zien dat 't een MMX is? er zit verder geen documentatie bij. alles wat ik weet is wat er op de CPU zelf staat. ik neem aan dat er via de cijfercodes iets is uit te vinden.
als 't wel een MMX is, is 't jammer, en heb ik er een sleutelhanger bij.
in het geval van een standaard P1, waar kan ik uitvinden hoe de jumpers op het moederbord moeten worden afgesteld? ik had begrepen dat er standaard settings zijn, en VRE settings. nou is 't wel een oud P1 mobo, maar heb liever dat 't zooitje heel blijft. vandaar.
alvast bedankt.
<edit>
heb de intel site al geprobeert, maar daar is 't dus niet te vinden...
</edit>
ten eerste blijkt zijn moedebord geen MMX ondersteuning te hebben. evenals (vermoedelijk) de CPU.
hoe kan ik zien dat 't een MMX is? er zit verder geen documentatie bij. alles wat ik weet is wat er op de CPU zelf staat. ik neem aan dat er via de cijfercodes iets is uit te vinden.
als 't wel een MMX is, is 't jammer, en heb ik er een sleutelhanger bij.
in het geval van een standaard P1, waar kan ik uitvinden hoe de jumpers op het moederbord moeten worden afgesteld? ik had begrepen dat er standaard settings zijn, en VRE settings. nou is 't wel een oud P1 mobo, maar heb liever dat 't zooitje heel blijft. vandaar.
alvast bedankt.
<edit>
heb de intel site al geprobeert, maar daar is 't dus niet te vinden...
</edit>
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8