Unofficial MOD voor bg2

Pagina: 1
Acties:

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Topicstarter
Even een tip voor de Baldurs Gate 2 spelers.

Op de pagina www.teambg.com kun je een unofficial MOD voor Baldurs Gate 2 vinden met de naam "The Darkest Day".

Goed hij is een beetje groot (266Mb) maar met een breedband verbinding is het wel te doen.

De mod is (nog) niet compatible met Throne of Bhaal, en het is verstandig om de patch van The Darkest Day (versie 1.1a) te instaleren.

Oh en vertel even wat jullie er van vinden.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Al tijdje uit alweer, en nog niet eens de tijd gehad om het te spelen, maar ik geloof dat het vooral uit icewind dale monsters bestaat dus echt nieuwe dingen niet zo...

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
een MOD voor een RPG? voor een FPS snap ik wel, maar voor een RPG niet :? Of is het gewoon een uitbreiding zoals Throne of Baal?

The devil is in the details.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:59

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het is een uitbreiding, net als ToB :)

• White Dust

White Dust

Topicstarter
Volgens mij begrijpen de meesten me verkeerd, een mod is een geheel nieuw spel op een bestaande engine (ToB is ook een mod, maar dan een officiele), een uitbereiding KAN een mod zijn.

Je begint in DTT wel in Athkala maar het is niet hetzelfde(kijk maar goed naar de world map).

O, ja, er zijn ook monsters uit PlaneScape: Torment, zoals de Abishai. (8>

• White Dust

White Dust

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 11:03 schreef aXe het volgende:
Al tijdje uit alweer, en nog niet eens de tijd gehad om het te spelen, maar ik geloof dat het vooral uit icewind dale monsters bestaat dus echt nieuwe dingen niet zo...
Het is de AD&D wereld, waar de spellen BG, BG2, Icewind Dale en PlaneScape: Torment zich ook afspelen.
Vind je het dan gek dat er wezens van Icewind Dale of PlaneScape: Torment in voorkomen. *D

PS: weet iemand toevallig of er ook een vervolg op PlaneScape: Torment uit komt. De Nameless One was zo'n intrigerend personage :9~
Pagina: 1