Okay ik had dus een comp ter reparatie aangeboden gekregen, die erg onstabiel is. Dus ik alle onderdelen testen in een andere machine. Daarin werkte het allemaal naar behoren dus ik d8 ja das cpu of mobo he, dus ik bel msi nederland of ik die msi k7 pro bij hun ter reparatie kon aanbieden. nou dat kon ik stuur het bord op met een duidelijke klacht omschrijving. Kreeg vandaag het bordje weer terug gestuurd.(was allemaal kosteloos way the go msi!!) met de melding dat de northbridge onstabiel was en deze vervangen is. Nou ik denk zal het wel opgelost zijn he. Dus ik bouw alles weer netjes in installeer die bak opnieuw en wat denkje??? Weer dezelfde klachten loopt gewoon vast je hoeft niks te doen hij zal altijd vastlopen. Ik weer de standaard procedures uitvoeren alle kaartjes eruit dus alleen mobo, cpu, mem en hd aangesloten, loopt nog steeds niet rara hoe kan dat???
mischien dat hier iemand nog een helder idee heeft???
configuratie is als volgt
msi k7 pro slot a
athlon classic 650 mhz
1X128 1X256 (heb al verschillende modules geprobeerd)
matrox g400 32mb agp (ook in verschillende machines getest geen probs dan)
sb 128 (ook getest werkt prima)
realtek 8129 nic (ook getest)
voeding (werkt ook goed heb 2 andere in de machine getest)
iig ik weet het niet meer, misschien ook wel omdat ik er al heel lang naar geken heb dat ik er stomweg over heen kijk
iig al bedankt.
mischien dat hier iemand nog een helder idee heeft???
configuratie is als volgt
msi k7 pro slot a
athlon classic 650 mhz
1X128 1X256 (heb al verschillende modules geprobeerd)
matrox g400 32mb agp (ook in verschillende machines getest geen probs dan)
sb 128 (ook getest werkt prima)
realtek 8129 nic (ook getest)
voeding (werkt ook goed heb 2 andere in de machine getest)
iig ik weet het niet meer, misschien ook wel omdat ik er al heel lang naar geken heb dat ik er stomweg over heen kijk
iig al bedankt.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits