een ronde beeldbuis
En wat dan nog? Vervorming rond de hoeken van het beeld is bij niet-vlakke beeldbuizen tegenwoordig echt minimaal hoor. Een REALFLAT beeldbuis tv weegt ook nog een een stuk meer (55KG voor een 70cm 4:3 REALFLAT TV).
Hij is zwaarder, kost meer, geeft relatief verwaarloosbaar beter beeld. REALFLAT vind ik echt een trend, das apart, dan onderscheid je jezelf van anderen. ;r

Philips 28PW8506, 100hz, 70cm, stereo, relatief kleine kast
fl 1700,- echt beter dan die JVC...
Die hebben mijn ouders dus gekocht (4 maanden geleden). Toen kosstte hij nog F2299,- 100Hz, 70cm, stereo, kast is niet bepaald klein. Hij weegt trouwens 55KG (klas is DIK zo). Ik had mijn ouders een Panasonic aangeraden, ze wilde eerste Sony nemen (maar die vonden ze te klein, voor een te hoge prijs, en ik ben het daar wel mee eens) toen zijn ze omgepraat ofzo door een It's verkoper. En ik vind nu nog steeds die panasonic lekkerder beeld geven. Geluid is altijd brak, maar dat is het altijd. Die speakertjes zijn volgens mij vooral gemaakt om stemmen weer te geven. Maar ach, sluit gewoon je fatsoenlijke stereo er op aan.
Ik blijf vinden dat Panasonic gewoon het meest natuurlijke beeld geeft in de prijsklasse F1000,- tot F2500,-.