Problemen bij videocard upgrade???

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

• drgnsoul
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-07-2024
Wie voorziet problemen als ik het volgende systeem wil upgraden met een Club 3D GTS Ti200 64DDR Tv-out (de brakke savage 4 gaat er dus uit)

BP6 Dual 400@400Mhz (hoger krijg ik hem echt niet stabiel)
256 MB SDRAM
2 Maxtor schijven
1 cdrom speler
1 HP 8100 Plus
2 NICs
1 Soundblaster live 5.1
1 Creative savage 4 (welke dus vervangen gaat worden)
Voeding 230W

alvast bedankt...

Verwijderd

Zou niet weten waarom dit problemen zou moeten opleveren. Moet gewoon kunnen.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 22:47

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ja, je videokaart is VEEEL te goed voor dat systeem.

Te duur.

Koop een TNT2 of een Geforce2mx400 kaartje. Veel goedkoper, en snel zat voor wat jouw PC aankan.

• drgnsoul
ja dat die videokaart TE GOED is voor mijn systeem is mij duidelijk... ik ben van plan om dit systeem stapsgewijs te upgraden... ik wilde beginnen met de videokaart omdat ik dan iig direct wel resultaten zie door nog slecht 1 component te vervangen... wat ik mij afvroeg is of ik wel genoeg voeding heb... ik weet nog dat ik een geforce erin had gedaan en dat dat toen niet voldoende was... nu schijnt het dat de gts2 een stuk minder stroom verbruikt... maar is 230W dan nog wel genoeg???

• drgnsoul
heeft iemand anders nog een antwoord op mijn vraag...:?

Verwijderd

nou je voeding viel mij als eerst op,
230watt voor een dual, pff hij krijgt het aardig aan het zweten,
als eerste zal ik je voeding upgraden naar 300 watt zodat je nog wat ruimte over hebt voor latere upgrade's
en dan zal ik pas gaan kijken naar een leuke ATI o anders GeForce 2mx dat helpt al een heel stuk,

succes met je komende upgrade's

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:02
Op dinsdag 27 november 2001 15:34 schreef jorentref het volgende:
nou je voeding viel mij als eerst op,
230watt voor een dual, pff hij krijgt het aardig aan het zweten,
Voor een dual celeron is het niet zo erg hoor.. (draai zelf ook de bp6 met 2 cellies @550, voor de rest ongeveer gelijke config.. Ook op een 235W voeding).

Ik heb ook ooit een GF2GTS erin geprobeert, en dat gaf geen problemen..

Maarja, als je toch wilt gaan upgraden kan het nooit kwaad natuurlijk!

• ewasx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11-2025
Ik zou wel de voeding upgraden. Ik had bij 1 celeron 366@550 met een geforce 256 al problemen, jij hebt 2 van die celerons. Okee, een gf2 verbruikt minder, maar dat wordt dan wel door die extra celeron opgemaakt. Bovendien, als je later je processor wil upgraden heb je toch een betere voeding nodig.

Verder voorzie ik geen problemen.

Die 2 NIC's, 2 HDD's, en 2 CD-roms taxen je voeding ook al aardig -> niet raar dat jij je processors niet overgeclocked krijgt.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 22:47

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Koop een gecertificeerde Aopen kast met zware voeding. Lekker stil en superkrachtig. Athlon+Geforce geen probleem.

• drgnsoul
thanks guys for all ya help... wat voor voeding raden jullie mij dan aan om te nemen??? ik zat zelf te kijken naar de "Voeding ATX 300 watt P4/P3 Rainbow New" met het oog op toekomstige upgrades...

Verwijderd

[topic=331509/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.