Ik wil graag een wolfenstein als server draaien op mijn linux bak. Hier voor had ik Q3 draaien als server en hoefde ik alleen maar wat filetjes neer te laden bij ID (ik had een gewone windows versie van Q3). Is dit ook mogelijk bij wolfenstein?
Met de test versie was dit wel zo, alleen ben ik de binaries van de volle versie nog niet tegen gekomen.
De uncomfirmed release date van de volle Linux RTCW ( dus ook de client) staat geplanned voor 3 december.
Dus hopelijk komt dan ook de dedicated server. ( en de no-key patch
)
De uncomfirmed release date van de volle Linux RTCW ( dus ook de client) staat geplanned voor 3 december.
Dus hopelijk komt dan ook de dedicated server. ( en de no-key patch
Verwijderd
No-key patch heb ik alOp dinsdag 27 november 2001 23:22 schreef Horus het volgende:
Met de test versie was dit wel zo, alleen ben ik de binaries van de volle versie nog niet tegen gekomen.
Dus hopelijk komt dan ook de dedicated server. ( en de no-key patch)
Ik vind dat ze geen key moeten vragen als je server wil zijn, niet voor windows, niet voor de mac en niet voor linux, als je het spel wil spelen is het anders.
als server ben je namelijk goed bezig.
mja dat vind ik een beetje een slecht argument hoor...Op woensdag 19 december 2001 18:21 schreef Grablinco het volgende:
Ik vind dat ze geen key moeten vragen als je server wil zijn, niet voor windows, niet voor de mac en niet voor linux, als je het spel wil spelen is het anders.
waarom ben je goed bezig als je een server draait?
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Pagina: 1