God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
| system specs |
Dat heb ik gebruikt, maar dan schokt ie nogOp dinsdag 27 november 2001 00:25 schreef ride277 het volgende:
Gebruik gewoon direct stream copy en knip het kleine stukje eraf (in virtualdub onder "video")
God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
Volgens deze lijst niet volgens mij:Op dinsdag 27 november 2001 00:27 schreef Prulleman het volgende:
Wel of niet kunnen overburnen ligt toch niet aan de cd's maar meer aan het proggie (en de brander). Nero kan iig overburnen.
http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_cdr_info_fs.shtml
Knip anders eens een stukje helemaal aan het einde weg.Op dinsdag 27 november 2001 10:18 schreef Henkie20nl het volgende:
Weet iemand hoe ik dat schokken op kan lossen, die film staat nogal in de weg, ik wil hem op cd hebben, maar dat lukt zo dus niet erg.
Siditamentis astuentis pactum.
Siditamentis astuentis pactum.
Ik neem aan dat je de film nu twee keer op je HD heb staan de normale versie en de ingekorte? Dan kun je hem toch ook zippen als je die ingekorte maar ff delete.....:)Op dinsdag 27 november 2001 12:01 schreef Henkie20nl het volgende:
Is niet echt een optie, tenminste niet totdat ik een nieuwe HD heb.
V*k voor de frisdrank daar op de hoek... | Specs
Ja da's waar, maar dan zit ik dus met een ingezipte film op een cd, kijkt niet echt makkelijk. Ik wil gewoon cd erin > kijkenOp dinsdag 27 november 2001 12:08 schreef SideBuster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de film nu twee keer op je HD heb staan de normale versie en de ingekorte? Dan kun je hem toch ook zippen als je die ingekorte maar ff delete.....:)
Verwijderd
Een stukje er uit knippen halverwege gaat ook al niet bv met behoud van geluid.
Is er ook een oplossing voor dat je weet?Op dinsdag 27 november 2001 12:45 schreef HlpDsK het volgende:
Ik ken het .. ik denk dat het met de SBC of VBR encoding te maken heeft.
Een stukje er uit knippen halverwege gaat ook al niet bv met behoud van geluid.
[/offtopic]
Waarom is @home regio Tilburg trouwens frustrerend?
[/offtopic]
Verwijderd
anders zet je het toch gewoon op cd (met een playlist en een autorun op die playlist?)
Over welk programma gaat dit? Die 718 mb.Op woensdag 28 november 2001 02:47 schreef vetloos het volgende:
in xp krijg ik 718 mb op een cd
anders zet je het toch gewoon op cd (met een playlist en een autorun op die playlist?)
Hoe bedoel je op cd zetten met playlist en autorun op die playlist?