Toon posts:

Athlon Xp 1700+ temperatuur

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe warm mag een Athlon XP 1700+ processor worden? Bij mij wordt 'ie zo'n ruim 50 graden. Ik heb 'm ietwat overklokt om enkele frames meer te krijgen met Fs 2002 en nu wordt 'ie tijdens het spelen ruim boven de 60C (ik gebruik het ASUS monitoring programma). De snelheid heb ik opgevoerd van 2x133Mhz tot 2x140Mhz.

Heeft iemand misschien info over de temperatuur?

• vanderwal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-03 12:33

vanderwal

mathafackuh!!!

Nou loopt je bak stabiel met deze settings 60 graden kan wel goed gaan hoor, op het moment dat je pc onstabiel is dan zou je eens serieus kunnen kijken of je cpu veel te warm wordt.

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits

Verwijderd

ik heb de zelfde proc. maar bij mij wordt hij stressed niet warmer dan 36 graden, ben dus benieuwd wat voor koelblok en fan je gebruikt.
zelf heb ik een alpha koelblok en een delta 80MP fan.

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
dat is inderdaad wat aan de hoge kant.
Ik heb ook een Xp 1700+ en die draait op 45 en soms bij het spelen 47/48 maar niet echt hoger.
Jou temperaturen zijn nog niet extreem hoog, maar toch zou ik wel oppassen. kijk wat de temperatuur in je kast is; is er wel voldoende airflow, is je koeler goed genoeg?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Lees de FAQ. Voor de XP gelden precies dezelfde limieten als voor de Thunderbirds, maar ze worden minder snel warm.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.