"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Ik heb het nog nooit gedaan, maar volgens mij kun je dat doen bij het motion-tabblad (wieltje, weetjewel) en dan daarbinnen het rechter blad (trajectories geloof ik, mijn geheugen laat me even qua zekerheid in de steek).
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
nee hoor, een .3DS is het standaard 3D studio formaat, als je daar naar wegschrijft gaan er echt geen gevens verloren.Op dinsdag 27 november 2001 17:20 schreef gladiool het volgende:
ik dacht dat als je exporteert naar .3ds het ook keyframes wordt...maar weet niet zeker....
misschien is er wel een ander formaat trouwens...
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
nee .MAX is het max formaat, .3ds is veel simpeler en accepteert geen path constraints dacht ik. Ik heb het even geprobeerd en mijn path constraint ging verloren.
Het is zelfs zo erg dat .3ds een enorme lading aan gegevens dumpt, eigenlijk alles wat nog niet in de oude DOS-versies van MAX mogelijk was op de huidige manier.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Pagina: 1