Toon posts:

tv out ( ikmoet mijn tv als primarie zetten )

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo heb een tv out kaartje ( geforce 2 mx 200 ) en als ik een film wil kijken moet ik mijn tv als primary zetten, aangezien ik dit zeer raar vind is het alles behalve makkelijk omdat als ik dan een browser of iets anders opstart deze op mijn tv komt inplaats van op mijn pc scherm daarbij komt dat als ik hem niet als primary zet het op zich perfect werkt ( dus dual monoitor zeg maar ) maar als ik dan mijn dvd en of divx player naar mijn tv haal ik daar zwart beeld heb en op mijn monitor niet

is er iemand die mij kan uitleggen waarom dit zo is en hoe ik dat kan veranderen heb al in de faq gekeken en heb ook al op deze onderwerpen gezocht

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Als je het op primary zet, gooit je computer waarschijnlijk tijdens het switchen de resolutie omlaag. De max TV-Out resolutie is 800x600 volgens mij. Als je hoger draait en op dual screen, ken je TV het niet aan en heb je zwart beeld...

Weenie zeker, ik heb geen dual screen

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Verwijderd

ik heb op http://www.tvtool.de een progje gehaald dat mij van alle problemen met twinview etc heeft afgeholpen.

Verwijderd

Topicstarter
ehm nou kijk dual bedoel ik verlopend beeld mee ( desktop over 2 schermen alleen op computer scherm staatn iconen )

ja zag het in de faq staan dat proggy maar dat configt het precies hetzelfde

Verwijderd

Probeer eens kloon/clone in je drivers en anders even in de tv-out FAQ kijken.

Dit topic is gesloten.