Detonator heeft GF2Pro gesloopt ?

Pagina: 1
Acties:

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Topicstarter
Ik had de 22.80 Dets erop staan na een verse installatie van WinME... Ik d8, laat me eens kijken wat al die andere detonators doen. Keurig netjes als ik ben, deinstalleer ik netjes de detonators via Software, en om er zeker van te zijn dat alle files eraf waren, draai ik ook nog ff snel detonatordestroyer van www.guru3d.com. Pak ik versie 22.40. Rebooten. Kom ik in windhoos, krijg ik ineens allemaal vreemde blokken in beeld, en ze gingen ook niet weg.
Nu komt het vreemde: Als ik de computer tijdelijk (4sec) in stadby zette en weer terug, waren ze weg en bleven ze weg... Opnieuw opstarten, en zijn ze er weer!

Ook na een verse installlatie (nogmaals) blijven de blokken en glitches komen bij een reboot. Nu de resolutie omlaag gezet en de refreshrate op 75 en nu zijn ze weg, maar ik wil weer naar de 100Hz toe, wat dus niet gaat lukken.

Kan het zijn dat de detonators mijn kaart hebben gesloopt, of is er iets anders aan de hand? De kaart was NIET overgeklokt... ;(

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• vanderwal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-03 12:33

vanderwal

mathafackuh!!!

nou ik denk niet dat je kaart defect raakt van die driver, kan zijn dat je kaart toevalligerwijs defect is geraakt, maar heb je je oude driver alweer geinstalleerd?

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Topicstarter
Oude driver weer geinstalleerd, en tot nu toe geen problemen weer. Als ik de nieuwste detonators weer installeer, is het weer mis.. :?

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:59
Dan is er denk ik iets mis in je instellingen (bijv in Windows) dat die niet goed werken met die drivers
Maar je videokaart kan niet kapot gaan door dat je nieuwe drivers hebt geinstalleerd

The devil is in the details.

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 22:56

Interstice

Hallo?

Idd oplossing is simpel. Ik vind die detonators ook een hoop crap. Met de standaard driver haal ik ook al het maxiamle uit mijn monitor en het beeld word er niet beter op dus....

Ik hou me lekker bij de standaard driver.

BTW ik heb powercolor gf2 pro 64 mb

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

HeŽs detonated >:)
Pagina: 1