Ik heb de Aopen HQ08 kast gekocht, de diskette station blijkt helemaal bovenin te zitten opzich niet zo'n ramp, maar ik heb een Asus A7V266-E moederbord en daar zit de floppy controller nogal op een rare plek, nu is de kabel die naar de floppydrive moet te kort. Heb je ook langere kabels daarvoor?
Je hebt toch ook van die floppy drive kabels met meerdere connectors, volgens mij zijn die langer dan de standaard kabels.
Ik weet wel dat van de gewone IDE kabels een lange verkrijgbaar is, maar van de floppy heb ik nog nooit gezien.
Verwijderd
Yep, in bijna elke compu winkel te koop. Had er ook een voor mij HQ8-je
Je hebt zelfs verlengkabels!
Jah, echt dom.. bijna iedereen met die hq08 heeft een te korte kabel.. die van een vriend van me ging het bijna halen, maar bleek toch te scheuren als je hard aan beide uiteinden trok.
Zelf heb ik een KG7-RAID met een HQ08 gekocht tijdens de HCC dagen, en die kabel die bijgeleverd was, was nét lang genoeg.
Verwijderd
Ik heb een HX-08. Zelfde kast intern. En m'n FDD kabel reikt net genoeg.
Moet je een langere hebben dan heben ze die bijna overal wel voor een paar piek. Met de snelheid van de FDD is de lengte ook niet zo cruciaal als bij een ATA-100 kabel.
Moet je een langere hebben dan heben ze die bijna overal wel voor een paar piek. Met de snelheid van de FDD is de lengte ook niet zo cruciaal als bij een ATA-100 kabel.
Precies, ik heb ook de HX-08 en het FDD kabeltje was net lang genoeg.
Alleen mijn ATA-100 kabel was te kort wanneer ik de HD's bovenin de kast had geplaatst.
Wanneer je de HD's bovenin plaatst dan kun je het beste je HD's schuin naar beneden plaatsen, dan heb je tenminste de ruimte.
Alleen mijn ATA-100 kabel was te kort wanneer ik de HD's bovenin de kast had geplaatst.
Wanneer je de HD's bovenin plaatst dan kun je het beste je HD's schuin naar beneden plaatsen, dan heb je tenminste de ruimte.
Verwijderd
Cartman: is afhankelijk wat voor mobo je hebt... Een aantal Asus mobo's heeft de floppy connection helemaal onderaan zitten, en dan wordt het krap...
Geen een computerwinkel in Zwolle had een lange floppy kabel 
Nu moet ik hem online bestellen, verzendkosten zijn dan duurder dan de kabel zelf
Nu moet ik hem online bestellen, verzendkosten zijn dan duurder dan de kabel zelf
Pagina: 1