Op dinsdag 27 november 2001 09:07 schreef Headbanger het volgende:
[..]
En jij wil nu zeker beweren dat jij alles legaal hebt?
Wat is er nou weer mis met een emulator man???
Doe gewoon normaal met je irritante opmerkingen

Ik heb toevalligerwijze alles wat ik op m'n pc heb staan legaal, da's het mooie van een HBO, je kunt goedkoper aan software komen. (op een
legale manier)
En er is nix mis met een emulator in mijn ogen, maar jij gaat mij toch niet wijsmaken dat jij daar ook legale spellen op speelt of wel soms?
Daar gaat mij het om, om illegale games, want niemand met een PS2 emulator zal legale PS2 games kopen, daarvoor is de emulator te slecht.
En als je mijn opmerkingen irritant vindt dan heb ik daar schijt aan, ja sorry hoor als je niet tegen de waarheid en kritiek kunt kun je beter niet op een forum komen en helemaal wegblijven uit de hedendaagse maatschappij.
Op dinsdag 27 november 2001 09:13 schreef Nibble het volgende:
[..]
als je de mogelijkheid had om er een te copieren/clonen zonder dat hij van het echt te onderscheiden was. JA, dat zou je doen. Zo niet dan ben je te goed gelovig en kun je beter naar tibet gaan. Ipv je karma op deze manier om zeep te helpen.
Als jij een cd kopieert is dat net zo goed illegaal als iets jatten, alleen het lijkt niet zo.
Als iedereen maar zegt:
Ja alles is zo duur, belachelijke prijzen man, nee daar ga ik niet voor betalen, stoer hoor zo "underground" met illegale kopieen bezig zijn 
Is jou het wel best volgens mij, maar zo zit de wereld niet in elkaar.
/me z'n Karma is verder wel in orde hoor, 't is nog nooit zo goed geweest