Playstation2 emulator

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bartoz
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik was ff benieuwd of er zoiets bestaat als een playstation2 emulator. Een vriend vertelde mij dat hij er 1 gedownload heeft, maar volgens mij is het een nep-emulator.

Er schijnt wel een Open Source project gaande te zijn via SourceForge.net of zoiets... Ik heb er naar gezocht maar nog niets gevonden....

-- Ik wil Gran Turismo 3 op de PC spelen :9 --

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
GT3 op je pc spelen kan je nog wel effe vergeten. Er is geloof ik al wel een PS2 emu maar die zal nou niet echt super werken. de PS1 emu is zelfs nog niet zo goed laat staan de PS2 emu.

Als je echt PS2 spellen wilt spelen dan raad ik je aan om ook een ps2 te kopen want dat is op dit moment echt nog de enige oplossing.

• Bartoz
  • Niet online
Op maandag 26 november 2001 22:58 schreef mradem het volgende:
GT3 op je pc spelen kan je nog wel effe vergeten. Er is geloof ik al wel een PS2 emu maar die zal nou niet echt super werken. de PS1 emu is zelfs nog niet zo goed laat staan de PS2 emu.

Als je echt PS2 spellen wilt spelen dan raad ik je aan om ook een ps2 te kopen want dat is op dit moment echt nog de enige oplossing.
Mmmm, 600 piek (PS2 is toch goedkoper geworden? ) vind ik nu nog een beetje veel voor een PS2...
Hopen dat de prijzen snel dalen...

Of maar hopen dat GT3 ook op de pc verschijnt :P

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-02 09:49
Er is wel nep emulator ja, alleen schijnt een virus te zijn dus...

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Er is/was wel een emulator maar die is fake..
(http://www.ekafemulator.com was de url d8 ik)

Las laatst een bericht dat een goede werkende emulator binnen nu een jaar uit zou moeten komen (was nog vrij snel stond er).. Heb gezocht, maar kon ff niet meer vinden waar ik dat gelezen had.. Op dit moment is er dus in iedergeval nog geen..

Op een ander board las ik trouwens weer dat de PC niet krachtig genoeg zou zijn.. dus ik begin ook ff te twijfelen :)

Verwijderd

ik kan mij toch herinerren dat ik een tijdje geleden er 1 heb zien rondzwerven

• Bartoz
  • Niet online
Op maandag 26 november 2001 23:15 schreef devv05 het volgende:

Op een ander board las ik trouwens weer dat de PC niet krachtig genoeg zou zijn.. dus ik begin ook ff te twijfelen :)
Mmm, ik hoorde van iemand dat een 1,5 Ghz CPU, 256 Mb RAM en een grafische kaart met de snelheid van 2x GeForce 3 voldoende moet zijn ;)

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Op maandag 26 november 2001 23:21 schreef bartoz het volgende:

[..]

Mmm, ik hoorde van iemand dat een 1,5 Ghz CPU, 256 Mb RAM en een grafische kaart met de snelheid van 2x GeForce 3 voldoende moet zijn ;)
Ik weet het niet meer hoor :) maar dacht toch echt dat ik van het weekend een bericht had gelezen dat ze ermee bezig waren.. kan het alleen nergens meer vinden.. }:O

Verwijderd

EKAF heeft een ps2 emulator ja, maar dat is een "Extreme beta"! Ik heb 'm wel maar nog niet geprobeerd, geen games aanwezig hier in de hoed!

• Bartoz
  • Niet online
Op maandag 26 november 2001 22:54 schreef bartoz het volgende:

Er schijnt wel een Open Source project gaande te zijn via SourceForge.net of zoiets... Ik heb er naar gezocht maar nog niets gevonden....
http://win32yabasic.sourceforge.net/

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 23:07 schreef BLC_Twan het volgende:
Er is wel nep emulator ja, alleen schijnt een virus te zijn dus...
jah klopt ik probeerde 1 bij morpheus te downloaden , en dat was een virus van een groep skateboarders ofzo :?
dus pas op , download nix bij skate dork , of iets wat niet minder als 10 mb ofzo *D

• tutterke
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-12-2025

tutterke

Klein maar tapper!

Op maandag 26 november 2001 23:22 schreef didaaf1 het volgende:
EKAF heeft een ps2 emulator ja, maar dat is een "Extreme beta"! Ik heb 'm wel maar nog niet geprobeerd, geen games aanwezig hier in de hoed!
Is het toeval dat EKAF spelled backwards "fake" oplevert ??
>:)

And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.

Verwijderd

Typisch Nederlands, allemaal willen we PS2 games spelen maar we hebben geen geld over voor een PS2.
Hetzelfde geld voor games, allemaal willen we die nieuwe game spelen, maar we hebben het geld er niet voor over.
Dus wat doen we dan, we gaan lekker emulators (werken meestal toch niet goed >:) ) en games downloaden |:(

Als ik een Porsche wil, ga ik toch ook geen een jatten omdat ik het geld er niet voor over heb. :?

Ik moet onderhand :r van de mentaliteit van sommige lui hier :(

Dit is geen flame, ik moest dit gewoon ff kwijt.

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 08:39 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:
Typisch Nederlands, allemaal willen we PS2 games spelen maar we hebben geen geld over voor een PS2.
Hetzelfde geld voor games, allemaal willen we die nieuwe game spelen, maar we hebben het geld er niet voor over.
Dus wat doen we dan, we gaan lekker emulators (werken meestal toch niet goed >:) ) en games downloaden |:(

Als ik een Porsche wil, ga ik toch ook geen een jatten omdat ik het geld er niet voor over heb. :?

Ik moet onderhand :r van de mentaliteit van sommige lui hier :(

Dit is geen flame, ik moest dit gewoon ff kwijt.
stel:
1. je bent 14
2. je hebt geen baan
3. je krijgt te weinig zakgeld

zou jij dan dure spellen van 100,- kopen? of moet mijn computer helemaal leegstaan omdat ik geen geld voor software heb?

Verwijderd

[topic=207950/1/25]
[topic=203297/1/25]
[topic=62730/1/25]
[topic=196839/1/25]
[topic=259157/1/25]

Kijk uit hoor! PS2 emulators is zelfcrash(/moord) plegen voor je PC ;( Zelf meegemaakt op een hele snelle PC (DUAL-PIV1,8 1GB RAM (800Mhz), Gforce3)

edit:
typo

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 08:50 schreef Caspian het volgende:

[..]

stel:
1. je bent 14
2. je hebt geen baan

zou jij dan dure spellen van 100,- kopen? of moet mijn computer helemaal leegstaan omdat ik geen geld voor software heb?
Dan koop je het niet, simpel toch.

Ik wil een Porsche, ...stel:

1. je bent 20
2. Je hebt alleen studiefinanciering en geld van een bijbaan
3. Je krijgt geen zakgeld meer

Zou jij dan een Porsche van Fl 250.000,- kopen?
Nee, ik jat wel een Porsche |:(

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 09:00 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:

[..]

1. je bent 20

En jij wil nu zeker beweren dat jij alles legaal hebt?

Wat is er nou weer mis met een emulator man???

Doe gewoon normaal met je irritante opmerkingen :r

• Nibble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:08
Op dinsdag 27 november 2001 09:00 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:

[..]

1. je bent 20

als je de mogelijkheid had om er een te copieren/clonen zonder dat hij van het echt te onderscheiden was. JA, dat zou je doen. Zo niet dan ben je te goed gelovig en kun je beter naar tibet gaan. Ipv je karma op deze manier om zeep te helpen.

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 09:07 schreef Headbanger het volgende:

[..]

En jij wil nu zeker beweren dat jij alles legaal hebt?

Wat is er nou weer mis met een emulator man???

Doe gewoon normaal met je irritante opmerkingen :r
Ik heb toevalligerwijze alles wat ik op m'n pc heb staan legaal, da's het mooie van een HBO, je kunt goedkoper aan software komen. (op een legale manier)

En er is nix mis met een emulator in mijn ogen, maar jij gaat mij toch niet wijsmaken dat jij daar ook legale spellen op speelt of wel soms?
Daar gaat mij het om, om illegale games, want niemand met een PS2 emulator zal legale PS2 games kopen, daarvoor is de emulator te slecht.

En als je mijn opmerkingen irritant vindt dan heb ik daar schijt aan, ja sorry hoor als je niet tegen de waarheid en kritiek kunt kun je beter niet op een forum komen en helemaal wegblijven uit de hedendaagse maatschappij.
Op dinsdag 27 november 2001 09:13 schreef Nibble het volgende:

[..]

als je de mogelijkheid had om er een te copieren/clonen zonder dat hij van het echt te onderscheiden was. JA, dat zou je doen. Zo niet dan ben je te goed gelovig en kun je beter naar tibet gaan. Ipv je karma op deze manier om zeep te helpen.
Als jij een cd kopieert is dat net zo goed illegaal als iets jatten, alleen het lijkt niet zo.

Als iedereen maar zegt:
Ja alles is zo duur, belachelijke prijzen man, nee daar ga ik niet voor betalen, stoer hoor zo "underground" met illegale kopieen bezig zijn
|:(
Is jou het wel best volgens mij, maar zo zit de wereld niet in elkaar.

/me z'n Karma is verder wel in orde hoor, 't is nog nooit zo goed geweest 8-)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:38

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op dinsdag 27 november 2001 09:13 schreef Nibble het volgende:

[..]

een PS2 is (net als een auto) NIET te klonen! Dus waar hebben we het nog over. En een emulator is not the real thing! :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 09:16 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:

[..]

En als je mijn opmerkingen irritant vindt dan heb ik daar schijt aan, ja sorry hoor als je niet tegen de waarheid en kritiek kunt kun je beter niet op een forum komen en helemaal wegblijven uit de hedendaagse maatschappij.
Als jij niet tegen semi-illegale praktijken kunt kun je ook maar beter niet meer de deur uit gaan en al helemaal niet meer hier komen want de helft van de topics gaan over spellen die men via ftp'tjes en dergelijke heeft verkregen....

Verwijderd

Wat doe je hier dan op GOT :? ..in de FAQ staat genoeg over dat er hier geen illegale praktijken mogen worden besproken.
En de maatschappij ben jezelf, dusseh :z

Mensen zoals jij zorgen ervoor dat er strax geen die-hard gamewinkels meer zijn.

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 09:23 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:
Wat doe je hier dan op GOT :? ..in de FAQ staat genoeg over dat er hier geen illegale praktijken mogen worden besproken.

Mensen zoals jij zorgen ervoor dat er strax geen die-hard gamewinkels meer zijn.
Mee eens.

Daarbij voordat de PC fatsoenlijk de PS2 kan emuleren zijn we drie jaar verder. Ik heb nog geen PS1 emu gezien die op mijn systeem lekker vloeiend loopt...dat zegt al genoeg.

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
uhh bij mij draait een ps1 emu perfect op een p2 333

-

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 17:53 schreef xonide het volgende:
uhh bij mij draait een ps1 emu perfect op een p2 333
Wat is perfect? Als het geluid kraakt, hapert en af en toe het spel hapert vind ik het niet perfect. Perfect = gelijk aan de PS1, dat doet ie bij mij toch echt niet, het speelt wel dat wel.

• MacDokie
  • Laatst online: 04-02 15:26
Op dinsdag 27 november 2001 09:23 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:

Ik download eerst meestal een spel, gewoon om te kijken of het spel tof is. Dan merk ik vervolgens dat ik niet op internet kan spelen, de filmpjes er niet bij zitten enzenzenz. Vervolgens als ik de gameplay tof genoeg vind, koop ik het spel origineel om alle functies te hebben. Dat is toch hetzelfde als een auto proefrijden? Je hebt alleen hierbij geen toestemming van de dealer.

Hee kerel doe ff zeg, je hebt zeker ook geen Mp3 zeker....
YEAH RIGHT<------------- Of is het nu ineens zielig voor Britney Spears of Five dat ze i.p.v. 30Miljoen nu 20 Miljoen per maand of week of dag verdiend. Houop man.

Ten eerst : Als Sony niet rijk wordt van de PS/2, hadden ze het beter moeten beveiligen. Dat hebben ze dus gedaan, vandaar dat het hier (nog) nergens over gaat. Ten tweede:
Ron Brandsteder heeft voor 80% aandelen van Sony in NL en ik vind hem nog steeds een kwal dus lekker emuleren maar Jongens!!

Ik vind dat mensen die niet eens een lekker potje durven te pissen onder hun eigen douche gewoon erg hypocriet~!
Daar :r ik nou van!

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 08:50 schreef Caspian het volgende:

stel:
1. je bent 14
2. je hebt geen baan

[muggeziften]
Geen geld over hebben voor spellen, maar wel een PC van een paar ruggen in huis hebben staan? :)
[/muggeziften]

• mvz
  • Laatst online: 04-02 08:35

mvz

muziek verslaafde

er is wel een werkende PS2 emulator genaamd "Melter" die ridge racer V ofsow goed kon emuleren op de pc. :D

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 22:58 schreef mradem het volgende:
correctie: ps1 emu (epsxe) is WEL DEGELIJK erg goed

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:09

Dennahz

Life feels like hell should.

ik heb een ps2 emulator... geloof je het niet zeg het maar heb wel screenies van het progje

Twitter

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op maandag 10 december 2001 15:23 schreef Goten het volgende:
ik heb een ps2 emulator... geloof je het niet zeg het maar heb wel screenies van het progje
post ff wat screenies en de emu :)

Specs

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 15:23 schreef Goten het volgende:
niet de oude tvkaart truc of de 'sorry dat de kwaliteit zo slecht is' grapjes...
en ook niet toevallig een spel kiezen wat ook op de pc is.
en ook niet een emulator die alleen het ps1 gedeelte van de ps2 emuleert ;)

ik ken die trucs wel intussen.

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 18:18 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Wat is perfect? Als het geluid kraakt, hapert en af en toe het spel hapert vind ik het niet perfect. Perfect = gelijk aan de PS1, dat doet ie bij mij toch echt niet, het speelt wel dat wel.
moet je wel de goeie emu proberen...epsxe...kost wel ff wat inspanning om te configgen maar dan heb je ook wat. Ik zeg niet dat ELK spel werkt, maar de meerderheid werkt foutloos, geen haperingen, prima geluid, en bovendien resoluties als 1024x768 en 1280x1024, wat ik een echte psx nog niet zie doen :P
Pagina: 1