Full screen DIVX op 2e monitor ATI8500

Pagina: 1
Acties:

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:48
Afspelen van Divx met media player en/of Micro DVD player gaat prima op de 2e monitor aangesloten op een ATI8500 zolang ik deze maar niet fullscreen probeer te openen. Doe ik dit wel, dan wordt de fullscreen divx afgespeelt in het primary display (en dat is nou net niet de bedoeling).

Ik dacht eerst dat het misschien kwam omdat ATI geen overlay zou supporten op de 2e monitor, maar als er in een window iets wordt afgespeelt is dit ook overlay. Wat kan het wel zijn ? (of liever, kan dit opgelost worden)

• Dope-E
  • Laatst online: 11-07 12:42

Dope-E

The one and only Dope

Als het goed is moet je kunnen instellen welke fullscreen overlay zal weergeven. Bij jou staat ie kennelijk op de primary monitor.

twitter.com/curly_sanders

• sverzijl
Ik ben alle display settings langsgelopen maar kan daar niks over vinden :?

• Dope-E
  • Laatst online: 11-07 12:42

Dope-E

The one and only Dope

Zo werkt het iig bij een GeForce2 MX met TwinView.

twitter.com/curly_sanders

• sverzijl
inmiddels alweer maanden verder.. Zijn er inmiddels mensen die dit op 2e monitor voor elkaar gekregen hebben ? (tot nu toe moet ik mn primary monitor steeds naar 1024x768 zetten om TV-out te gebruiken).

Verwijderd

Je moet sowieso je reso van je monitor omlaag gooien naar 1024x768 of 800x600, anders krijg je een 'zoom view' op je tv. Stel dan bij de display tab je monitor als secondary en je tv als primary in (als het goed is hou je een hoge refresh op je monitor, maar geen overlay op je monitor)

Anyway, zo werkt het bij mij met 3286 drivers :)

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:14
Ik heb sinds gister ook 2 schermen aangesloten op mijn 8500, maar tot nu toe heb ik het ook nog niet voor elkaar gekregen. Telkens als ik het probeer switcht ie naar mijn primary display :?

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Om bijv. fullscreen divx op je secondary display te krijgen moet je hydravision installeren. Te vinden op je CD bijgeleverd bij je videokaart. Je kunt dan een toets combinatie aanmaken die de 'current app' switcht van display.

Dus je afspeler op full screen zetten, deze zal dan op monitor 1 verschijnen, dan de toets combi gebruiken en tada, je hebt full screen op je tweede monitor of TV.

Je hoeft trouwens je reso niet aan te passen zolang je je tweede monitor als extended desktop gebruikt.

• SEPP
  • Laatst online: 27-06-2022
Tv instellen als primary

Verwijderd

Ik gebruik MS mediaplayer 6.4 in een dual monitor setup. Iets anders is mij niet gelukt. MPlayer 6.4 is hier te vinden C:\Program Files\Windows Media Player\mplayer2.exe.

Wat ik doe is eerst Mplayer slepen naar 2e monitor en dan alt-tab

Post ff of het lukt :)
Pagina: 1