[HCC] Tweakers.net invasie Microsoft

Pagina: 1
Acties:

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05:36
[topic=330589/1/25]

Iedereen zal het ondertussen vast wel gehoord hebben dat enkele GOT-leden tot drie keer toe de Microsoft-presentatie verstoord hebben. Ik weet niet in hoeverre zoiets in strijd tegen de wet is (ik studeer geen rechten, misschien iemand anders?) maar mocht Microsoft besluiten om dit verhaal een staartje te geven dan staan alle bewijzen die ze nodig hebben in bovenstaande topic. :(

In de bovenstaande staan namelijk alle namen van betrokkenen te lezen begeleid met foto's.
ook is te zien dat minstens 1 lid van de GOT-crew meegeholpen heeft.

Is het daarom niet verstandig om de topic te trashen om het Microsoft mogelijk niet te makkelijk te gaan maken? :?
Nogmaals ik studeer geen rechten en ik weet dus niet hoever zoiets in strijd met de wet is, maar dit in het belang van GOT. :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik denk dat microsoft wel doorheeft dat dit niets met de T.net organisatie te maken heeft.

Verder is dit allang aangegeven op de frontpage :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• IceStorm
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Heb je uberhaupt het topic gelezen? Imho niet.

• GaMbiNo
Op maandag 26 november 2001 22:37 schreef JvS het volgende:
Ik denk dat microsoft wel doorheeft dat dit niets met de T.net organisatie te maken heeft.
Oke maar minstens 1 lid van de crew werkte mee aan deze actie? Dan kan je moeilijk zeggen dat het er niks mee te maken heeft... :?

• GaMbiNo
Op maandag 26 november 2001 22:38 schreef IceStorm het volgende:
Heb je uberhaupt het topic gelezen? Imho niet.
Uhmm jah...why?

• JvS
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 26 november 2001 22:38 schreef GaMbiNo het volgende:

[..]

Oke maar minstens 1 lid van de crew werkte mee aan deze actie? Dan kan je moeilijk zeggen dat het er niks mee te maken heeft... :?
Ik ga je nu zeggen dat de T.net organisatie er niets mee te maken had.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 26 november 2001 22:39 schreef GaMbiNo het volgende:
Uhmm jah...why?
Bij mijn weten was het 2x dat er sprake was van 'verstoring'.

• GaMbiNo
Op maandag 26 november 2001 22:40 schreef JvS het volgende:

[..]

Ik ga je nu zeggen dat de T.net organisatie er niets mee te maken had.
Jah dat geloof ik graag ,maar in hoeverre gelooft zo'n eventueele rechter dat?
Misschien maak ik me ook wel druk om niks...trash dit dan maar, is niet mijn bedoeling om te zeuren, was ff een kleine (misschien onnodige) tip. ;)

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 26 november 2001 22:42 schreef GaMbiNo het volgende:
Jah dat geloof ik graag ,maar in hoeverre gelooft zo'n eventueele rechter dat?
Misschien maak ik me ook wel druk om niks...trash dit dan maar, is niet mijn bedoeling om te zeuren, was ff een kleine (misschien onnodige) tip. ;)
Ik ben ook geen rechten student hoor maar wat gaat een rechter ongeveer zeggen dan? Ik heb werkelijk geen idee?.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Tot gerechtelijke acties zal het niet komen.... Maar T.net is discrediet gebracht doordat enkele bezoekers het T.net t-shirt droegen. En dát was dus niet zo slim. Prima dat je een MS-presentatie verstoort (moet je zelf weten), maar doe dat dan niet met t.net t-shirts aan, want ook al is het niet de bedoeling: de goede naam van t.net wordt erdoor geschaad!

DIT IS MIJN WEBSITE

• GaMbiNo
Op maandag 26 november 2001 22:44 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ik ben ook geen rechten student hoor maar wat gaat een rechter ongeveer zeggen dan? Ik heb werkelijk geen idee?.
Jah ik ook niet... Staat er geen enkele rechtenstudent in de GOT- database? :)

Het is meer ter voorkoming van eventueele problemen. Je heb hier wel te maken met een gigantisch groot bedrijf dat nogal veel waarde hecht aan marketing, en daar op jaarbasis miljarden geld aan spendeerd.
Ik denk dat ze dit soort acties niet echt kunnen waarderen en mocht dit voor hun op de één of andere manier aan te vechten zijn zullen zij dat niet nalaten denk ik. :(

• GaMbiNo
Op maandag 26 november 2001 22:47 schreef havana het volgende:
Tot gerechtelijke acties zal het niet komen.... Maar T.net is discrediet gebracht doordat enkele bezoekers het T.net t-shirt droegen. En dát was dus niet zo slim. Prima dat je een MS-presentatie verstoort (moet je zelf weten), maar doe dat dan niet met t.net t-shirts aan, want ook al is het niet de bedoeling: de goede naam van t.net wordt erdoor geschaad!
Uhmm en het feit dat er een crewlid bijwas?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07

Arno

PF5A

Op maandag 26 november 2001 22:49 schreef GaMbiNo het volgende:
Uhmm en het feit dat er een crewlid bijwas?
Een crewlid is ook gewoon een mens.... diegene heeft dat echt niet gedaan uit naam van de betreffende functie (gok ik :P)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• GaMbiNo
Op maandag 26 november 2001 22:55 schreef Traag het volgende:

[..]

Een crewlid is ook gewoon een mens.... diegene heeft dat echt niet gedaan uit naam van de betreffende functie (gok ik :P)
Jah maar juridisch gezien maakt dat een eventueele zaak misschien veel sterker.
Of praat ik nou poep? :?

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:26

Nietzman

Woei!

Ik vond het zoizo een kinderlijke actie.... had het dan goed gedaan ofzow... ik durf te wedden dat de helf in de broek plassend en voetjeschuifelend op dat podium stond :O

Erg goed om zo je statement duidelijk te maken....
kneuzenactie

Als ik er bijwas, dán had je kunnen lachen ;)

Verwijderd

Rechtenstudent meld zich... en weet het ook niet :P

• GaMbiNo
Op maandag 26 november 2001 23:17 schreef Eggplant het volgende:
Rechtenstudent meld zich... en weet het ook niet :P
Helemaal geen idee??? :(

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 20:11
waar maak je je toch druk om! Neem een pilsje en lach erom :)

edit: dit was tegen die met die lelijke eend gericht :)

• GaMbiNo
Op maandag 26 november 2001 23:18 schreef wouter76 het volgende:
waar maak je je toch druk om! Neem een pilsje en lach erom :)

edit: dit was tegen die met die lelijke eend gericht :)
Ach jah, dat doen ze bij Microsoft nu ook vast... :?
Was alles maar zo makkelijk :?

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ALS Microsoft iets zou ondernemen dan zijn ze niet slim:

Tweakers.net; grote site met veel gebruikers -> Microsoft wil schadevergoeding -> gebruikers van t.net denken "WTF!" -> inkomsten Microsoft @ NL dalen

Het kan ook zo:

Microsoft doet niks -> iedereen tevreden

Ik gok dat Microsoft heet laatste doet :)

They made me do it.

• GaMbiNo
Op maandag 26 november 2001 23:25 schreef Smoothy_ het volgende:

Tweakers.net; grote site met veel gebruikers -> Microsoft wil schadevergoeding -> gebruikers van t.net denken "WTF!" -> inkomsten Microsoft @ NL dalen

Het kan ook zo:

Maar zo'n actie is wel heeel slecht voor de merknaam waar ze miljarden per jaar aan spenderen.
En zoiets over je kant laten gaan is ook niet slim. Dan vraag je om dat soort acties. Er zijn genoeg gekke Linux-freaks in NL.
En Microsoft is niet vies van een rechtzaakje...
Maar ik hoop dat je gelijk hebt, waarschijnlijk wel...maar just in case... :)

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-11 10:21
Naast het feit dat het een beetje een kinderachtige actie was. Vondt ik het persoonlijk een beetje onbenullig om te zeggen tegen die MS gast dat tweakers.net niet zo pro Microsoft is.

Ik weet het niet zeker maar ik denk dat hier een stuk meer MS gebruikers zijn dan Linux en ik blijf dat dan ook een domme opmerking vinden.

Verder och ze gaan hier niks mee doen alleen zullen ze denken dat de Linux gebruikers een beetje kinderachtig zijn.

Thats It.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

[my 2 cents]
Ik denk dat MS stiekum in het vuistje lacht maar publiekelijk een beetje stennis gaat maken (beetje maar).

Die actie heeft alleen maar averechts gewerkt als je het persé Linux-MS wil bekijken. Bij het publiek is alleen maar het beeld versterkt dat Linux voor nerds en geen serieus alternatief is.

Voor wat betreft de rest van je verhaal: toch maar eens die twee topics helemaal doorlezen, want je getallen en namen (modjes) en de navenante beweringen raken kant noch wal.
[/my 2 cents]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Ze zien Linux toch al al een parasiet :{

Ik vind het ook een niet geslaagde actie.. Het idee is misschien wel leuk. De manier waarop het gegaan is niet...

Ik denk niet dat hier iets uit voort gaan komen... :(

Verwijderd

en het derde topic over 1 onderwerp is geopend, hoeveel zullen er nog volgen ?

• bkor
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op maandag 26 november 2001 23:28 schreef GaMbiNo het volgende:
Maar zo'n actie is wel heeel slecht voor de merknaam waar ze miljarden per jaar aan spenderen.
Tweakers.net besteed toch geen miljarden aan hun merknaam?

Maar serieus, MS stond niet voor gek. D'r is ook geen schade aan hun merknaam. Dat kan ook een beetje moeilijk door een paar personen die bijna niks zeggen en op het podium gaan staan.
En zoiets over je kant laten gaan is ook niet slim. Dan vraag je om dat soort acties. Er zijn genoeg gekke Linux-freaks in NL.
Beetje vreemde redenatie. Ze hebben al actie ondernomen, nl meer security op de stand. Daarnaast is er altijd wel wat. Soms een taart, soms wat irritante vragen, nu een paar mensen op het podium. Elke keer zal er wel iets zijn. Het gaat er dan om hoe je daarmee omgaat. Aanklagen zorgt ervoor dat hun naam er juist aangaat. Zo stom is MS niet.

BTW: Laat aub 'Linux-' weg. Deze actie ging niet over Linux.
En Microsoft is niet vies van een rechtzaakje...
Maar ik hoop dat je gelijk hebt, waarschijnlijk wel...maar just in case... :)
D'r is geen grond voor een rechtzaak. Klaar. Daarnaast gaat hun naam d'r juist aan als ze iemand gaan aanklagen. Een groot bedrijf tegen wat pubers zet gewoonlijk veel kwaad bloed.

--
Nu voor tweakers.net: Als ik jullie was zou ik NIET je excuses aanbieden aan MS. In Amerika (jep, we zitten in NL, maar ut blijft een Amerikaans bedrijf) denken ze dan dat je schuldig bent. Gewoon een statement tegen MS dat jullie er niks mee te maken hadden, maar dat toevallig een aantal ut tweakers.net t-shirt aanhadden.

Je kan dit zo makkelijk omdraaien in positieve reclame. Hoeveel meer bewijs willen ze nog hebben dan bijna iedere IT 'er incl de pubers op tweakers.net komt? Met jullie 95+% markaandeel ;) was ut niet vreemd dat het t-shirt vaak gedragen wordt, toch?

Daarnaast over "financiele schade": De makkelijke uitweg is een rechter. Ik hoop dat jullie niet zo kortzichtig zijn. Jullie kunnen je tijd beter besteden aan het voorbereiden van het overleg met MS.

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 00:16 schreef bkor het volgende:

BTW: Laat aub 'Linux-' weg. Deze actie ging niet over Linux.
die pinguin is van linux :P

• GaMbiNo
Ok slotje dan maar...zal vast wel meevallen idd.. :)

Ik ga :z

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 23:25 schreef Smoothy_ het volgende:

Het kan ook zo:

Ja of ze trekken hun reclameacties gewoon terug of stoppen die stilletjes. Hebben ze hier ook last van maar is niet te controleren

• IceStorm

IceStorm

Laten we in ieder geval niet op de zaken vooruit lopen. Want sommige mensen zijn echt kuddes olifanten aan het maken van 'weinig'.

Verwijderd

Er gebeurt nix, waarom zou het ook :?
Een paar lui die toevallig een shirt van tweakers.net aanhadden hebben de MS presentatie verstoord, so what? ...ze zijn toch niet in loondienst van GOT of zo, ze komen alleen wel eens op GOT of tweakers.net.
Als de "onruststokers" nou allemaal een Coca Cola shirt aanhadden, zou MS dan ook Coca Cola aanklagen :? (George weet wel zeker van niet)

[nieuwschierigheids modus]
Is er wel eens iemand van de users of GOT zelf wel eens gerechtelijk ergens voor gestraft? (of is dit allemaal geheime info, wat in de doofpot is gestopt?)
[/nieuwschierigheids modus]

• cutter
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Sjonge jonge, MS presentatie verstoren is bijzonder lame, echt weer die geweldige tweakers mentaliteit. Ik verwijs naar dat Vobis forum gebeuren.

Wat zou MS in godsnaam juridisch tegen GoT moeten gaan doen. Aangifte doen bij de politie, schade gaan verhalen op tweakers op grond van een onrechtmatige daad, kan echt helemaal niets verzinnen. t.net heeft hier geen zak mee te maken. Als die eikels linux shirts aan gehad zouden hebben, zouden ze dan linux gaan suen? --> Yeah right.

Enige waar je last van kan gaan krijgen is dat MS geen reclame meer gaat plaatsen op t.net.

Of MS nederland ook maar 1 seconde wakker gaat liggen van t.net: laat me niet lachen zeg. Oooh Groen Links is tegen de acties in Afghanistan, dammed ik denk dat George vanavond geen oog dicht zal doen.

Alstublieft anti-MS tweakers blijf gewoon in jullie hol onder de grond lekker linuxen, terwijl de rest van nederland fijn overstapt op XP.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Als een Amerikaan een europeaan doodschiet kijkt iedereen Bush aan. Als een crewlid op een podium klimt is de crew niet betrokken.

:?

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Op dinsdag 27 november 2001 10:15 schreef cutter het volgende:
Enige waar je last van kan gaan krijgen is dat MS geen reclame meer gaat plaatsen op t.net.
en wie heeft er dan last van? idd MS niet... tnet en GoT wel... ergens zal er toch geld op de plank moeten komen...

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 27 november 2001 10:17 schreef ecteinascidin het volgende:
Als een Amerikaan een europeaan doodschiet kijkt iedereen Bush aan. Als een crewlid op een podium klimt is de crew niet betrokken.
Heb jij het verhaal uberhaupt gelezen of niet? Als je 'ja' antwoord, lees het nog een keer. Als je 'nee' antwoord, lees dan eerst eens voordat je wat zegt.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-12 15:51
Discussie wordt weer op 3 plaatsen tegelijk gevoerd.

[topic=333070]

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 27 november 2001 10:36 schreef MetHod het volgende:
Discussie wordt weer op 3 plaatsen tegelijk gevoerd.

[topic=333070]
Klopt. En aangezien ie overal imho tot zijn recht komt moet dat kunnen.

Verwijderd

De hele actie is in z'n geheel "sneu wark".

Dat hele MS gebash vindt ik nergens op slaan, hier op GOT ook al niet, als je 1 product van MS niet goed vindt en je hebt daar comentaar op kan ik me daar in vinden.
..Maar alleen al bij de naam MS beginnen met flamen vindt ik een beetje lame, ik heb dan wel "De MS XBox gaat zuigen, nog harder dan m'n vriendin" in m'n signature staan, maar da's puur over de XBox en niet over MS.

MS maakt goede producten, en ze zijn nou eenmaal gehaat omdat ze een monopolie positie hebben, maar ondertussen gebruikt 99% van de tweakers en de rest v/d wereld MS producten.

Maar ja 't zal wel stoer zijn om MS te bashen, ikzelf vindt het een erg hoog pubergehalte hebben. (misschien is nerdghalte een betere beschrijving dan pubergehalte)

Verwijderd

Als jurist kan ik jullie vertellen dat indien M$ een zaak aanhangig wil maken ze het redelijk ver kunnen schoppen. Echter tot een serieuze zaak voor de rechter zal het niet komen. Wel wellicht eventueel lastig papierwerk tussen t.net en ms is mogelijk. Overigens mijn persoonlijke noot:
wel heel triest dat nerds denken hun nerd imago kwijt te raken door M$ te toornen.

:7

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 22:35 schreef GaMbiNo het volgende:
[topic=330589/1/25]

In de bovenstaande staan namelijk alle namen van betrokkenen te lezen begeleid met foto's.
ook is te zien dat minstens 1 lid van de GOT-crew meegeholpen heeft.
En wat is er op 2 foto's te zien :?
Mij in actie hoe ik de betrokkenen erop aanspreek.
Wat werd er in dat gesprek gezegd door ondergetekende :?
Nou oa dat het vobis forum werd aangehaald als een vergelijking.

Ik mag uitgaan dat het naar mij gericht is aangezien ik de enigste aanwezige was van de GoT-crew tijdens de actie.

• cutter

cutter

Wannabe i7 fanboy

Op dinsdag 27 november 2001 10:52 schreef MichaelJackson het volgende:
Als jurist kan ik jullie vertellen dat indien M$ een zaak aanhangig wil maken ze het redelijk ver kunnen schoppen.
En de argumenten zijn???? Op welke basis wil jij t.net linken aan het hele MS vs. Nerds gebeuren?

Als ik iemand vermoord: kunnen ze dan ook mijn werkgever aan pakken?

t.net heeft helemaal niets met die zaak te maken en ik neem aan dat ze dat ook tegen ms zullen zeggen. MS zal ook wel zien dat dit soort randverschijnselen juist ook schadelijk kunnen zijn voor t.net.

Verwijderd

Euhm mag ik vragen wat je hier mee wil bereiken ? Het komt over alsof je ieder anti-M$ persoon wil laten arresteren. Beetje triest om zo je doel te bereiken :r

Verwijderd

Wat er gebeurt is op HCC, dat is pas triest.

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 11:18 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:
Wat er gebeurt is op HCC, dat is pas triest.
Ik ben het vaak niet met de Echte Bush eens maar met deze Bush kan ik het vinden:7

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op dinsdag 27 november 2001 10:52 schreef MichaelJackson het volgende:
Als jurist kan ik jullie vertellen dat indien M$ een zaak aanhangig wil maken ze het redelijk ver kunnen schoppen. Echter tot een serieuze zaak voor de rechter zal het niet komen. Wel wellicht eventueel lastig papierwerk tussen t.net en ms is mogelijk. Overigens mijn persoonlijke noot:
wel heel triest dat nerds denken hun nerd imago kwijt te raken door M$ te toornen.

:7
O God en Holy Moses, ben jij ook weer terug? En, is die scriptie over het feit dat GoT copyrights schend nu al af, of niet?

Virussen? Scan ze hier!

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 27 november 2001 11:30 schreef wildhagen het volgende:
O God en Holy Moses, ben jij ook weer terug? En, is die scriptie over het feit dat GoT copyrights schend nu al af, of niet?
Phew, ik ben blij dat iemand voor mij reageert :+

Verwijderd

[..]

blijf ontopic! als je wil irriteren contact je me persoonlijk op mjjackson@hotmail.com

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 11:32 schreef IceStorm het volgende:

[..]

zie reply boven GELDT ook voor jou! blijf ontopic en als je wil irriteren of puberen mail je me..

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 11:32 schreef IceStorm het volgende:
:?

Maareh, link naar threadje? :)

• cutter

cutter

Wannabe i7 fanboy

MichaelJackson, als je willekeurige dingen wil roepen kun je terecht in de afdeling HK van dit forum. Ik heb persoonlijk een bloedhekel aan wannabees die doen geloven ergens verstand van af te hebben, maar het verstand (intellectueel en praktisch) niet blijken te hebben omdat ze hun mening op geen enkele manier weten te onderbouwen.

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 27 november 2001 11:36 schreef MichaelJackson het volgende:
blijf ontopic!
Misschien handig als je dat ZELF doet? Waarom maakt MS ook maar iets van een kans in een rechtzaak?

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 11:38 schreef cutter het volgende:
MichaelJackson, als je willekeurige dingen wil roepen kun je terecht in de afdeling HK van dit forum. Ik heb persoonlijk een bloedhekel aan wannabees die doen geloven ergens verstand van af te hebben, maar het verstand (intellectueel en praktisch) niet blijken te hebben omdat ze hun mening op geen enkele manier weten te onderbouwen.
Dit geldt ook voor jou! Blijf ontopic en anders mail je me maar!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op dinsdag 27 november 2001 11:41 schreef MichaelJackson het volgende:

[..]

Je vervalt in herhaling.

Virussen? Scan ze hier!

• IceStorm

IceStorm

MichealJackson, laatste waarschuwing. Reageer normaal of reageer niet.
Oftewel leg maar uit wat MS ongeveer zou kunnen doen?

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 11:43 schreef IceStorm het volgende:
MichealJackson, laatste waarschuwing. Reageer normaal of reageer niet.
Oftewel leg maar uit wat MS ongeveer zou kunnen doen?
IceStorm doe toch even normaal man!
Jij reageert hier als eerste zeer vervelend en irritant! Ik geef mijn mening of jij hem nu onderbouwd vind of niet daar heb ik niks mee te maken. Jij hebt als eerste jezelf het recht toegeeigend om zeer vervelend te reageren met een zogenaamd :+ smiley erbij. Kan het meer offtopic of niet-normaal. Ga nu geen rare dingen zeggen.
En onderbouw eens je eigen waarschuwing. Jij begint met zeer vreemd gedrag!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Het feit dat Tweakers.net genoemd wordt op het Microsoftpodium door dit 'stel Tweakers' is natuurlijk echt niet slim en voor mij al een reden voor een permanente IP-ban. Als dit semi-ongestraft blijft, kun je meer van deze acties verwachten in de toekomst.

Denk je nou echt dat zulke acties de geloofwaardigheid van T.net omhoog halen? Deze is volgens mij in de ogen van veel Tweakers nu weer gezakt naar een bedroevend laag niveau.

Een paar 'rotte appels' hebben het nu verziekt, IMHO.

• IceStorm

IceStorm

Even tussen de reacties door. Meneer MichealJackson is even afkoelen.

Verwijderd

Mag het weer ONTOPIC please?
Hier kan best wel een interessante discusie uit voort vloeien namelijk, en een slotje of dergelijke is imo zonde.

• cutter

cutter

Wannabe i7 fanboy

Op dinsdag 27 november 2001 11:41 schreef MichaelJackson het volgende:

[..]

[edit]
Reactie verwijderd.

Kan er erg slecht tegen als er allerlei dingen geroepen worden door mensen die denken ergens verstand van hebben. Ik ga in het DOC forum ook niet roepen dat je een AMD rustig zonder koeling kan laten draaien.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

ahum... is MJ nu tijdelijk gebant?

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

Op maandag 26 november 2001 22:39 schreef GaMbiNo het volgende:

[..]

Uhmm jah...why?
Duidelijk niet.. wat je zegt berust niet op feiten..

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 27 november 2001 11:58 schreef ecteinascidin het volgende:
ahum... is MJ nu tijdelijk gebant?
Ja. Dit is de zoveelste keer dat hij in LA komt puur om de rechten-meneer uit te hangen en daarnaast te eisen dat andere mensen hun mond moeten houden of iets zinnigs moeten zeggen.

Maar daar gaat dit topic niet over dus zou ik dat graag hierbij willen afsluiten.

• mr_daTA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11 15:23

mr_daTA

Probeert student te zijn

Microsoft krijgt het in mijn ogen vrij moeilijk. Ten eerste zullen ze echt niet beginnen met een rechtzaak. D'r zit nog wel een cultuur verschil tussen de NL en US tak.

Het gebeurd op de HCC. Microsoft huurt de stand, en heft daarmee recht op het gebruik ervan. Echter het is niet in die mate aangegeven dat de stand verboden terrein is. De ' demonstranten' hadden betaald voor de toegang neem ik aan en daarmee recht hebbend op een plaats in de zaal.

Er is sprake van een kinderachtige actie die echt door een bedrijf niet zal worden aangehaald voor een rechtzaak.. En waarvoor dan?

Tweakers.NET heeft keurig gehandeld volgens de regels van crisismanagement. Maak een statement, wees oprecht, communiceer met de groep. Volgens mij was de presentator hier op het forum actief dacht ik te lezen dus...

Floris maakt zich druk maar vind je het heel raar? Die probeert inkomsten binnen te slepen. Hij zit recht tegenover microsoft... Dan kan hij wel zeggen het was niet ons het idee maar toch er blijft wel een naar smaakje aanzitten.

Een beetje verstandig bedrijf maakt daar geen ophef over. Floris in mijn ogen prima gehandeld!

Chance favors the prepared mind

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op dinsdag 27 november 2001 12:02 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ja. Dit is de zoveelste keer dat hij in LA komt puur om de rechten-meneer uit te hangen en daarnaast te eisen dat andere mensen hun mond moeten houden of iets zinnigs moeten zeggen.

Maar daar gaat dit topic niet over dus zou ik dat graag hierbij willen afsluiten.
ban mij dan maar ook, dezelfde redenen zijn ook voor mij van toepassing.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 27 november 2001 12:38 schreef ecteinascidin het volgende:

ban mij dan maar ook, dezelfde redenen zijn ook voor mij van toepassing.
Nee, voor jou gelden andere redenen.

MJ staat er om bekend notoir met ongegronde argumenten te discussiëren, op een dusdanige manier dat 90% van de mensen in dat topic zich er dan aan gaan ergeren. Dat is dus bij jou niet van toepassing.

Je mag het dan niet altijd even prettig verwoorden, echter heb je wel altijd argumenten.

Aannames zijn fataal.

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Geef die gasten gewooon een berisping en laten we er over ophouden. Wat een gezeik allemaal. Het lijkt wel een tennisclub hier!!!

Maar echt slim was het niet van die gasten. Ik zag laatst nog reclame van Microsoft XP op Tweakers. Ik ben trouwens een tevreden gebruiker van Win2K :)

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kortom: het is een kinderachtige lamerstreek; Microsoft is dit al lang vergeten; ecteinascidin wordt niet geband; MJ wel.

Waar zit nu het moeilijke?

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 20:11
Op dinsdag 27 november 2001 18:53 schreef Blue-eagle het volgende:
Kortom: het is een kinderachtige lamerstreek; Microsoft is dit al lang vergeten; ecteinascidin wordt niet geband; MJ wel.

Waar zit nu het moeilijke?
moeilijke :?

Verwijderd

Ik vind het een TOP actie ! :)

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Je hoeft echt niet bang te zijn voor een juridische actie van microsoft tegen T.net.
In de eerste plaats willen ze het niet. De actie heeft nu niet al teveel bekendheid gekregen buiten deze site en MS zal dat graag zo willen houden. Een rechtszaak betekent dat het breeduit in de pers wordt uitgemeten.
In de tweede plaats zullen ze moeten aantonen financieele schade te hebben geleden. Dat is vrijwel onmogelijk, want die was er niet.
En ten derde heeft T.net er niets mee te maken. Dat de actievoerders die T-shirts droegen doet er niets toe.

Kortom, je hebt niets te vrezen.
Pagina: 1