Toon posts:

IRQ problemen voor dummy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een tijdje terug na het instaleren van winXP had ik wat problemen met mn USB poorten, als ik de usb kabel van de modem en die van de USb muis (heb ook een usb toetsenbord) er in had zitten bij het opstarten dan deed de muis of het toetsenbord het niet, maar zelf denk ik dat die usb poort een beetje overbelast is.

Later had ik het probleem dat mn computer uit het niets in een keer opnieuw op ging starten.

Ik heb de tip gekregen om het automatish opstarten na een fout te disabelen, dat heb ik gedaan.

Nu....is waarschijnlijk dezelfde fout als eerst verschenen maar hij start niet meer zomaar op maar geeft mn nu een melding dat windows is afgesloten vanwegen een fout en dat ik mn computer opnieuw moet opstarten.

De fout melding heeft met de IRQ waarde te maken en luidt als volgt:

Driver_ORQL_NOT LESS_OR_EQUAL

Moet ik nu de IRQ waarde veranderen, en heeft dit misschien ook wat met mn video kaart te maken?

Ik heb onlangs trouwens de nieuwe drivers gedownd voor Mxtream.

Een dikke zoen voor degene die me hier uit helpt

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Als ik het goed begrijp heb je een MXStream-abbo met USB-modem. Het probleem is dat sommige moederborden daar niet mee overweg kunnen.

Kijk anders ff hier: [topic=230964/1/25]

Edit
Welkom bij GoT, trouwens! :)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus al de nieuwe drivers van mxtream geinstaleerd ik denk nu dus alleen dat er IRQ's zijn met de verkeerde waarde of iets dergelijks....