weet iemand of en hoe het kan om mijn ms-dos 6.22 pc op het windows netwerk aan te sluiten zo ja hoe???????? heb er net werkaarten in zitten maare verder alleen nog dos en geen cdrom.
In DOS zit geen netwerk support, je moet dus zelf netwerk drivers laden.
"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."
met een novell server zou het kunnen...
Verwijderd
Als je een NDIS driver voor je netwerkkaart kan vinden en een progje dat netwerkfunctionaliteit heeft, dan gaat het wel werken ja.
Zie de website van de fabrikant van je NIC
Zie de website van de fabrikant van je NIC
(was een vraagteken niet genoeg?)Op maandag 26 november 2001 22:30 schreef Peterzz het volgende:
weet iemand of en hoe het kan om mijn ms-dos 6.22 pc op het windows netwerk aan te sluiten zo ja hoe?
Kijk hier eens. Staan links naar Microsofts Client voor DOS, die IPX, NetBEUI, DLC en TCP/IP ondersteunt.
ik geloof wel dat er ooit iemand is geweest die ene primatieve tcpip stack geschreven heeft voor dos.
dis is aanteraden boven ipx/netbui omdat je die dan niet op de andere pc's hoeft teinstalleren.
zoek gewoon ff op google
op dos tcp ip support ofzo
dis is aanteraden boven ipx/netbui omdat je die dan niet op de andere pc's hoeft teinstalleren.
zoek gewoon ff op google
op dos tcp ip support ofzo
Zowel Microsoft als Novell bieden gewoon een volwaardige TCP/IP stack voor DOS aan. Wat moet je dan met een zelfgeschreven primitieve variant?Op dinsdag 27 november 2001 21:21 schreef HermeS het volgende:
ik geloof wel dat er ooit iemand is geweest die ene primatieve tcpip stack geschreven heeft voor dos.
Zie trouwens mijn linkje hierboven daarvoor.
bedankt, wist ik (nog) niet. ff gedownloadOp dinsdag 27 november 2001 21:24 schreef Onno het volgende:
[..]
Zowel Microsoft als Novell bieden gewoon een volwaardige TCP/IP stack voor DOS aan. Wat moet je dan met een zelfgeschreven primitieve variant?
Zie trouwens mijn linkje hierboven daarvoor.
Pagina: 1