[CM] Help ... voeding stuk ?

Pagina: 1
Acties:

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
Ehm, ik zit met een probleempie.
Ik wil me voeding ergens anders in bouwen en dat gedeelte is af en past ook allemaal precies.

MAAR, nu doetie het niet meer.
Er staat wel 220v op, maar als ik de 12v en 5v aansluiting doormeet staat en maar 3mV op :(

Weet iemand wat er misschien aan de hand kan zijn ?

Zou dit de oorzaak kunnen zijn ?

Afbeeldingslocatie: http://213.84.116.109/pc-specs/foutje.jpg

edit:

oopz, plaatje was niet te zien

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• TDLofCC
Niemand ?
[schop]
eenmalig, dan maar een nieuwe voeding
[/schop]

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

je hebt neem ik aan een atx voeding dan moet je hem wel eerst op je moederplank aansluiten voordat ie echt aan gaat he

Verwijderd

de GROENE draag verbinden net een ZWARTE dan gaat ie ook aan(ik d8 dat er maar 1 groene op zit)

• Munchkin
  • Laatst online: 21-08 10:27
Als je de groene en zwarte draad gaat doorverbinden zorg er dan wel voor dat er een last (cdrom, hd, o.i.d.) aan zit, anders brandt ie sowieso door...

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 13:37

chromeeh

the Gnome

Jup... Wat je ook eens kunt doen is 'm open schroeven en je multimeter er aan hangen :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• TDLofCC
ehm ...
Hij moet echt eerst op me MB aangesloten zijn ?

Dat kon wel eens het probleem zijn, dan ga ik eerst wel ff die twee draadjes verbinden met elkaar.
Waarom moet er iets aanhangen ?

Bedankt enzo.

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

er moet altijd wat aan hangen, als je hem onbelast draait gaat ie niet zo lang mee...

maar is het trouwens een AT of ATX voeding???

• TDLofCC
ah ... okee.
Het is een ATX.

wel irri dat ik op me werk zit nu ... wil het nl NU proberen >:)
Jammer dat ik niet meer op school zit, anders was ik ff snel naar huis gegeaan ;)

Pagina: 1