Is de microfoon nou nep of niet? En zoja, wawar zit de microfoon dan?
Het ziet er wel high-tech uit namelijk

Ik heb em, relaxed dingetje, enigste wat er slecht aan is, is dat de microffon niet precies voor je mond zit, maar 3 centimeter schuin naar voren steekt ofzo, dus je moet hard praten bij dit ding, verbuigen gaat niet...Op maandag 26 november 2001 22:15 schreef XippIX het volgende:
[afbeelding]
Is de microfoon nou nep of niet? En zoja, wawar zit de microfoon dan?
Het ziet er wel high-tech uit namelijk
Signature?
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Neeh, hun motto is "Trust Us"Op maandag 26 november 2001 23:06 schreef Firecow het volgende:
never trust a trust !!
Signature?
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Flame'mer'de'flame...Op maandag 26 november 2001 23:11 schreef vacuumcleaner het volgende:
Sorry hoor maar het spreekwoord is:
~~Trust is Troep~~
Signature?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Uitspraken als deze staven met een beetje tekst en uitleg graag.Op dinsdag 27 november 2001 15:08 schreef kreischer2000 het volgende:
Dat model koptelefoon is niet een beetje gejat.
Verwijderd
Omdat de klant koning is:Op dinsdag 27 november 2001 15:58 schreef paranoia het volgende:
[..]
Uitspraken als deze staven met een beetje tekst en uitleg graag.
En het zou al helemaal mooi zijn als je er nog een URL zou bij plakken naar het model waarvan het gejat is.
En nee, ik ben geen DIE-HARD Trust fan.
Dank U.
Ik heb gesproken.
Verwijderd
Dat heet "onder licentie". Is precies dezelfde alleen staat er Trust op.Op dinsdag 27 november 2001 15:08 schreef kreischer2000 het volgende:
Dat model koptelefoon is niet een beetje gejat.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
The first casualty in war is always the truth...
Je moet idd ff je plaatje fixsen.Op zaterdag 08 december 2001 12:33 schreef NegoDudE het volgende:
pic is een kruisje
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq