uhhh misschien net te ver overgeklokt...maar volgens mij is dit al paar keer in search geweest
maar ken zijn dat je videokaart nu mol is of jah al eens geprobeerd in andere computer?
maar ken zijn dat je videokaart nu mol is of jah al eens geprobeerd in andere computer?
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Ik heb de search al gebruikt, maar zoveel wijzer werd ik er ook niet van. Behalve dan dat het wellicht aan m'n videokaart zou kunnen liggen, maar ja ik wil het wel zeker weten voordat ik een nieuwe koop... (geen garantie meer op huidige videokaart, was van RG Computers
. Daarnaast is 'ie gemod met koellichaampjes op het geheugen, dus eventuele garantie zou dan toch vervallen)
<edit> Ik heb de kaart nu zover mogelijk terug geklokt, onder de normale snelheid dus... kijken wat er dan gebeurt... </edit>
<edit> Ik heb de kaart nu zover mogelijk terug geklokt, onder de normale snelheid dus... kijken wat er dan gebeurt... </edit>
Nou, het lag dus toch aan het overklokken. Blijkbaar kan de kaart nu zelfs niet meer goed werken op z'n standaard-snelheid.
Standaard is het core/mem 200/333, nu heb ik zojuist geprobeerd met 175/295 en toen liep RTCW perfect. Heb het eerste level kunnen uitspelen, terwijl ik voorheen nog maar ampers een halve minuut in het eerste level kon doorbrengen voordat 'ie crashte...
Het wordt nu dus een kwestie van kijken tot welke snelheid alles nog goed werkt...
Shit, toch maar gaan sparen voor een nieuwe kaart dus...
<edit>Waar zou het probleem hoogstwaarschijnlijk liggen? De GPU zelf of het geheugen? Scheelt me wellicht veel testen als ik weet welk van de twee de lastpost is... </edit>
Standaard is het core/mem 200/333, nu heb ik zojuist geprobeerd met 175/295 en toen liep RTCW perfect. Heb het eerste level kunnen uitspelen, terwijl ik voorheen nog maar ampers een halve minuut in het eerste level kon doorbrengen voordat 'ie crashte...
Het wordt nu dus een kwestie van kijken tot welke snelheid alles nog goed werkt...
Shit, toch maar gaan sparen voor een nieuwe kaart dus...
<edit>Waar zou het probleem hoogstwaarschijnlijk liggen? De GPU zelf of het geheugen? Scheelt me wellicht veel testen als ik weet welk van de twee de lastpost is... </edit>