Webcam buiten plaatsen? - temp gevoeligheid?

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05-08 11:19
Hoi!
Ik heb een webcam, en die zou ik graag buiten ophangen, om shot's van mijn straat te maken. Het is geen buitencam, maar gewoon een philips desktop model. Een doosje maken met een ruitje dat voorkomt dat hij nat wordt lijkt me geen probleem. Maar hoe zit het met een lage temperatuur? Als hij buiten hangt kan het uiteraard voorkomen dat het vriest. In hoeverre zou dit een probleem zijn? Kan een cam daar tegen? En, als niet, wat is daar tegen te doen? Een klein verwarmingselementje in dat doosje plaatsen?

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het is heel leuk dat verwarmen, maar als het afkoelt heb je condens, dus zie je geen reet meer door die camera :(

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
Waarom zou 'ie daar niet tegen kunnen... Staat er op de doos 'bewaren bij kamertemperatuur' ?? Zal wel niet he :-)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

(jarig!)
Op maandag 26 november 2001 22:16 schreef terw_dan het volgende:
Het is heel leuk dat verwarmen, maar als het afkoelt heb je condens, dus zie je geen reet meer door die camera :(
Ik denk het ook :{

Het beste is nog om hem zonder verwarming op te hangen...
(onder een afdakje)

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

kan je hem nergens gewoon achter een raam binnen plaatsen..

Ik weet trouwens niet wat je buiten wilt gaan filmen, maar houd wel in je achterhoofd dat er veel erg strenge regels zijn.. op het gebied van privasie enzo..

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

(jarig!)
Op maandag 26 november 2001 22:26 schreef digitaldead het volgende:

Ik weet trouwens niet wat je buiten wilt gaan filmen, maar houd wel in je achterhoofd dat er veel erg strenge regels zijn.. op het gebied van privasie enzo..
Gewoon verstoppen >:)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op maandag 26 november 2001 22:26 schreef digitaldead het volgende:

Zelf heb ik eens een keertje 24uur mijn straat gefotografeerd en als timelapse in elkaar gezet, mag dat soms niet ofzo.

ik denk wel dat je gewoon de openbare weg mag filmen, toch :?

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05-08 11:19
Er zijn idd ook nog bep. privacy regels. Maar ik dacht dat openbare weg wel mocht. Zal'k 's nazoeken, was een arrest over nav. mensen (pooiers) die dat deden op de wallen.
Maar, ik wil dus eerst weten of/hoe het technisch kan.
Een afdakje is dus beter? Ik dacht juist een zo luchtdicht mogelijk ding te maken, komt er minder water in.

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

• ThaHandy
  • Laatst online: 18-08 21:43

ThaHandy

Discovery Channel

word die webcam nie zelf een beetje warm? dus een beetje issolatie ..dan wordt i niet al te koud toch?
Pagina: 1