Nep hardeschijf

Pagina: 1
Acties:

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
vraagje:

Is er ook een programmatje waarmee je windows laat denken dat er een 100 Gb hardeschijf in je pc zit en dat er dan voor bijv. 60gb gebruikt is. Ik heb namelijk een filesharings programmatje waarmee je soms 20 gb zelf moet sharen. en dat gaat moeilijk met 6,4 gb.

thnx

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

eDonkey ? :D

(al werkt dat niet eens bij mij....hoeft ook niet, is scraal *D )

Maar uhmz, ik heb nog nooit van zoiets gehoord! Ik denk ook niet dat het gaat werken.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
nee denk ander proggie....

maar hoop niet dat je zo lame wordt om heel je hd te sharen met alles erop en eraan...zal toch iets anders proberen...morpheus ofzow...of nieuwe Hd kopen

• BlackMage
Programma heet direct connect.
en zoon programma zou tog moeten werken... je hebt ook van die programma's waarmee je zoon yahoo!briefcase kan mounten op je harde schijf.

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
in windows 9x zit toch zo'n drive-compressie-progje?
als je dat een beetje gek instelt kun je het vast wel laten weergeven dat er 20 gig op een 6.4 gig disk staat.

aanvulling: als er muziek of jpg/divX op die schijf moet haal je in praktijk eigenlijk een compressie van nix, en dan gaat het niet werken ;)

• BlackMage
Op maandag 26 november 2001 22:11 schreef robbb het volgende:
in windows 9x zit toch zo'n drive-compressie-progje?
als je dat een beetje gek instelt kun je het vast wel laten weergeven dat er 20 gig op een 6.4 gig disk staat
misschien. maar dat programma kijkt hoeveel je hebt gebruikt. niet hoeveel er max op kan.

• Vorkie
  • Niet online
ikke wel eens DVDtje geshared...en stuk of 20Films op me hd...diez helaas kaput was 60Gb Sygate..;(

misschien id voor jouw...een dvdtje erin douwen...maar denk niet dat je het haalt dan..maar volgens mij zijn er in direct Connect nog meer servers..:?

• BlackMage
Op maandag 26 november 2001 22:15 schreef ThaNetRunner het volgende:
ikke wel eens DVDtje geshared...en stuk of 20Films op me hd...diez helaas kaput was 60Gb Sygate..;(

misschien id voor jouw...een dvdtje erin douwen...maar denk niet dat je het haalt dan..maar volgens mij zijn er in direct Connect nog meer servers..:?
probleem: in die pc zit geen dvd speler. ik heb dat direct connect op mijn servertje staan omdat die tog de hele dag aan staat. en dat is een AMD k6-2 450 mhz met 6.4 gb hdd en 64mb ram. mijn 'echte' pc heeft 100 gb en een dvd. alleen kan ik niets downloaden op die pc omdat ik achter die kutserver zit.

• BlackMage
ik heb al iets: gewoon de 100 gig hd's delen en die mappen op de server.
tog bedank voor jullie hulp.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:57
Ach, beetje erg lame van je ... Zo gaat de lol er voor de rest ook snel af, als er niets meer gedeeld wordt. En voor jou uiteindelijk ook ! Bedankt ... :(

-

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-04 13:54
Hier op Direct Connect kijken we heus wel of jij echt de nodige gigabytjes deelt hoor. You can't fool us!
Greetingz van een Server Operator :)

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

• BlackMage
Rustig, rustig. ik deel echt wel. gewoon via het netwerk. en ik wou eerst niet zoon proggie omdat ik niet WIL maar omdat ik niet KON. nu kan ik wel.

• Chadi
  • Laatst online: 06-11-2025
Je kan het met vmware proberen dan kan je wel aangeven dat je schijf 30 gig is :) maar niet dat hij data bevat :) Al zou er een oplossing zijn eerlijk gezegd dan zou ik je er niet aan helpen omdat dat de shareware cultuur niet ten gunste komt! DIT ZUIGT!
Pagina: 1