Toon posts:

Hoe kan dat???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan het dat je op sommige cd's maar 640 MB kunt branden en op andere 700 of zelfs 800 MB. Ik bedoel, het schijfje is even groot. :?

Verwijderd

correct me if i'm wrong : maar volgens mij heeft dat iets met de dichtheid te maken waarmee je op de cd kunt branden.

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
op een dvd kun je nog wel meer branden, is ook even groot

had dat niet iets met verschillende lagen te maken ofzo? Of zeg ik nu iets heel raars?

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

Verwijderd

Topicstarter
Ok maar in een DVD speler zitten geloof ik meerdere die de verschillende lagen lezen maar dit is in een cd-rom speler niet.

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 22:05 schreef vinniel het volgende:
Hoe kan het dat je op sommige cd's maar 640 MB kunt branden en op andere 700 of zelfs 800 MB. Ik bedoel, het schijfje is even groot. :?
Bij die 80min+ CD's hebben je dus nog een 'extra' buitenste randje waar je informatie kwijt kan, maar niet alle spelers kunnen dit lezen en er bestaat natuurlijk ook de kans dat je fikprogramma dit niet ondersteund of zelfs je CD overburned :)

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
En bij dvd ligt het nog anders.
ten eerste heb je een hogere dichtheid. 4.7 gb single sided single layer.
en je kan max tot 17.x gb dual sided dual layer.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Topicstarter
Nu wil ik net een film van 750 MB gaan branden op een 800 MB cd, maar hij zegt dat de cd te klein is. Beschikbare schijfruimte 702 MB zegt ie in windows. Ligt dit aan mijn brander of wat? :? Ik heb trouwens een Liteon 24/10/40 brander
Pagina: 1