Got loopt nu eindelijk naa 11 september weer ....

Pagina: 1
Acties:

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-12 13:11
Normaal. Sins die dag is het helmaal klote geworden maar naar ide fix van een paar dagen gelden doet alles het weer perfekt.

Verwijderd

doet ook de search het weer helemaal naar wenst??

Verwijderd

Het heeft helemaal niks met die dag te maken, maar goed...

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-12 13:11
Op maandag 26 november 2001 21:58 schreef Cheatah het volgende:
Het heeft helemaal niks met die dag te maken, maar goed...
Naar die dag is het pas echt klote geworden. T.net lag toen bijna plat en GoT toen ook.
Op maandag 26 november 2001 21:57 schreef kroot het volgende:
doet ook de search het weer helemaal naar wenst??
De search doet het bijna alleen op username nog niet. maar voor de rest geen problemen nog de laatste 2 dagen.

Verwijderd

Ik heb ook nog steeds een paar vervelende problemen, weet niet of er meer zijn die dat hebben...

1 Als ik op active topics klik, krijg ik altijd dezelfde verouderde lijst, pas als ik op vernieuwen klik krijg ik de echt active topics. En dat gaat na een paar keer zwaar irriteren!!

2 Als ik in een topic gereageerd heb, en ik krijg hierop reactie, kan ik niet nog een volgende reply plaatsen!! Ik krijg dan de melding, "uw reply is gepost u wordt teruggebracht naar de topic, ok klik hier etc..".
Maar ik kan dus geen 2e, 3e...reply plaatsen in 1 topic!!

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op woensdag 28 november 2001 10:46 schreef kroot het volgende:
Ik heb ook nog steeds een paar vervelende problemen, weet niet of er meer zijn die dat hebben...

1 Als ik op active topics klik, krijg ik altijd dezelfde verouderde lijst, pas als ik op vernieuwen klik krijg ik de echt active topics. En dat gaat na een paar keer zwaar irriteren!!

2 Als ik in een topic gereageerd heb, en ik krijg hierop reactie, kan ik niet nog een volgende reply plaatsen!! Ik krijg dan de melding, "uw reply is gepost u wordt teruggebracht naar de topic, ok klik hier etc..".
dat ligt dus aan jou en niet aan GoT :o

kijk is bij je internet options > temperary inet files > settings > daar moet dat ding dus niet op never staan :)

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als ik op een username druk krijg ik het volgende te zien:
Warning: Failed opening '/www/tweakers/tweakers.net/error.dsp' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /www/tweakers/inc/connect.inc on line 36

Warning: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /www/tweakers/inc/connect.inc on line 10

Warning: MySQL Connection Failed: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /www/tweakers/inc/connect.inc on line 10

Warning: MySQL: A link to the server could not be established in /www/tweakers/inc/connect.inc on line 10
Paar minuten geleden wou het nog wel ;(
A link to the server could not be established = wat is er dan met die server ?

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Op woensdag 28 november 2001 10:46 schreef kroot het volgende:
Klik dan op het quote knopje bij een posting van iemand en post daarmee (de quote zelf kanje gewoon verwijderen).

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

nee, ik heb het al. Iemand had het vernieuwen van de internet-pagina's op nooit gezet, sorry!!
Pagina: 1