Ik heb in de search gezocht maar ik kon niet echt iets concreets vinden! ik heb namelijk nou een senfu waterblokkie die is vrij klein en die slangetejs helemaal nou dacht ik er aan zo'n dual fan senfu radiatuur erbij omdat perfect past (duh het kan is ook een kit)! Maar nou vraag ik af wat ik van temp hier mee ga halen! want ik zit nu rond de 45 graden met de coolmaster! Als ik dit doe en een goede pomp erop doe kom ik hier dan wel onder (lijkt mij wel maar goed) en heeft is dit ook nog krachtig genoeg om bijv. een xp 1800 te koelen?? Heeft iemand nou al echte cijfers kwa tempraturen met zo'n senfu kit?
Ik heb zeer lovende geluiden gehoord over de senfu. Het is het beste aluminium blok dat te koop is dat uit een fabriek komt. Die radiator ken ik niet. Ik zou wel ff de gaatjes opboren.
Herman van het Waterkoelingforum heeft er ervaring mee. Er staat volgensmij een review op www.waterkoeling.nl, moet je ff klikken op die celly. Daar word volgensmij de senfu gebruikt. succes
Herman van het Waterkoelingforum heeft er ervaring mee. Er staat volgensmij een review op www.waterkoeling.nl, moet je ff klikken op die celly. Daar word volgensmij de senfu gebruikt. succes
Die radiator heb ik ook en is goed. Je moet alleen die die kleine buisjes eraf zagen(of met dremel) en dan effe uitboren, anders komt er geen(nauwelijks) water door.