[RTWC]schokt?

Pagina: 1
Acties:

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-02 17:17
yo all ik heb laatst rtwc gekregen en heb het geinstalled enzo dus ik wil gaan spelen ik zet de setting op high quality hij draait voor 15min goed opeens begint ie te schokeren alsof ik veeel lag heb dus ik denk huh? wtf ik sluit het af start het weer en weer zelfde probleem alleen nu gelijk dus ik verander die settings in normal nog steeds de schok probleem dus heb ik de settings maar op hun allerlaagst gezet en dan doet ie het opeens goed? ik heb een geforce2mx 34mb een pen3 1gig en 256sd ram daarmee moet het toch minstens wel op normal goed kunnen draaien?

alvast bedankt.

The first casualty in war is always the truth...

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Je vaste schijf misschien vol of geprobeert swapspace hoger te zetten.

Verder: welke reso, divers & os ?

Verwijderd

Welke Windows versie heb je? Wat heb je in de achtergrond draaien? Alle crunch programma's uitschakelen wil erg veel helpen. Hoeveel virtueel geheugen heb je? Moet toch minstens 300Mb zijn, 600Mb wordt aangeraden. Antivirus programma's en andere zooi die getimed staat ook uitschakelen. Laatste drivers voor je GF geladen?

Ik draai hier alles hoog, 800x600x32bit met 32bit graphics (je hebt 2x 32bit keuze in het system menu), en hier draait het soepel, met WinME, op een P3-750 met 512Mb RAM en een Matrox G400-Max.

Jord.

Verwijderd

screensaver?

hier c700, geforce2mx 32mb en 256 mb geheugen en het loopt soepel.

• Jumpiefox
sorry voor de late reactie ik draai win 2k en op de achtergrond gewoon standaard dingen msn,kazaa,icq,norton ani virus,norton internet secrity download accel asus prob
2047 virtueel geheugen en hij draait op een reso van 600x nog iets dacht ik <==rtcw he
en heb nog genoeg ruimte op me hd

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

alles moet makkelijk op high kunnen, lukt bij mij zelfs, alleen ff op BI- i.p.v. TRIlinear zetten waarschiijnlijk

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 23:04 schreef Alpha-xp het volgende:ik draai win 2k en op de achtergrond gewoon standaard dingen msn,kazaa,icq,norton ani virus,norton internet secrity download accel asus prob
Dat is de eerste keer dat ik iemand dat standaard dingen heb zien noemen, maar goed. Uitschakelen die hops, en nog eens proberen!

Verwijderd

heb je een draadloze muis mischien,??

Daar ligt het ook wel eens aan. Maar dan zie je het schokkerig gaan als je je muis beweegt

En dan zijn je batterijen meestal bijna op

Verwijderd

misschien moet je je com_maxfps aanpassen
gewoon lager of hoger zetten en kijken hoe ie dan speelt
( /com_maxfps ) :D

• Jumpiefox
ja heb een draadloze muis optical die doet ook al een beetje vreemd ook tijdens cs :(

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ik vind niet dat je echt wat hebt aan die virus/norton internet security (vooral de laatste) zet die maar eens uit

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 11:00

RD

focus

Draaid soepel hier ... op alles vol behalve biliniare fitering op 1280*1024...

• -the-dude-
  • Laatst online: 13-10-2013
alles draait hier soepel met alles op de max dus aan het spel ligt het niet. weet je zeker dat je niet ergens op de achtergrond nog wat processen hebt lopen?
Pagina: 1