meerdere radiatoren in 1 systeem?

Pagina: 1
Acties:

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-04 15:41

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Topicstarter
Heeft iemand hier ervaring mee?Ik wil nl. een redelijk stille setup hebben,maar wel eentje die goed koelt.

Ik wil deze kast:

http://www.tweakshop.nl/n/prod/case/st901-print.htm

maar dan in de alienware uitvoering.
zoals je ziet zitten er aan de achterkant van de kast 3 uitgangen : 2x80 mm en 1 x92 mm.

Ik wil eigenlijk de roosters van die 2x80mm uitgangen eruit halen en hierop de swiftech radiator zetten:

zie:www.swifnets.com bij de liquid barebones.

de 92 mm wil ik gaan modden en vergroten naar 120mm , hierop wil ik een Black Ice I extreme(dikkere uitvoering van de gewone black ice) zetten.

Als ik dit heb gedaan wil ik er low pressure fans op zetten (2x80mm,1x120mm) deze fans moeten naar buiten blazen.
In de voorkant van de kast wil ik 3 low pessure-fans zetten voor de luchttoevoer naar de radiatoren.

Moet ik dan een extra pomp gebruiken(vanwege de extra weerstand)of gewoon 1 krachtige pomp? Ik ga voor een in-line systeem,in plaats van een reservoir wil ik het fill en bleed systeem van swiftech gebruiken.

Kan dit goed werken?ik ben echt een newbie op dit gebied

Ik wil met dit setje mijn cpu,gpu en northbridge gaan koelen.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Verwijderd

Ik heb dat ook. Ik heb wel mijn RAD achterop mijn kast zitten. De 2*8cm fans blazen dan op de RAD. Kijk alleen wel ff goed, dat je RAD niet je videokaart blokt.