Toon posts:

Relisys 772 problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een relisys 772, Een een pc waar windows xp op draait met een gf 2 mx, maar nu is het probleem als ik een spel start dat hij een geluid maakt dat ie tot iets wil overschakelen, dat ie een resolutie of een vernieuwingswaarde zoek, bij dat laatste ligt volgens mij het probleem omdat ik in windows 98 kon ik me vernieuwingswaarde instellen op standaard dan werkte het weerr, maar in windows xp kan dat niet.

Dit heb ik al gedaan

- Andere topics gelezen over de relisys 772
- Drivers van beeldscherm geinstaleerd
- Drivers van videokaart geinstaleerd
- andere resoluties / vernieuwingswaarde geprobeerd

dit probleem heb ik grootendeels bij quake 3 / return to castle wolfenstein / soldier of fortune enz enz

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?

• RuNnaH
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05-2025
Ik heb zelf ook een Relisys RE772, en ik heb er al 1 versleten. (Gelukkig garantie, magoed)
Kun je het misschien wat duidelijker verwoorden?
Wat ik begrijp is:

Je speelt een game, en de RE772 schakelt dan over naar een andere resolutie. Wanneer hij overschakelt, hoor je een zéér irritant geluid. Kloptda?

Zo ja, dan is de frequentie te hoog ingesteld. Ik heb zelf ook de standaard drivers van Relisys gebruikt, maar WinXP vindt het leuk om die terug te gooien naar een PnP-monitor. Probeer dat eens. (Maximale frequentie is ook te begrenzen.)

Wat Win9x bij mij af en toe ook doet, is de RE772 herkennen als een RE786, waarna ik gelijk de monitor moet installeren als een RE772, omdat ik anders Windows moet opstarten met die irritante geluid.