Toon posts:

DVI-I to VGA adapter

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
OK, alvorens meteen op de search gewezen te worden: ik heb gezocht en 2 intressante topics gevonden. Althans, intressant, de ene is clearly outdated (begin 2000) en de ander bevatte niet de info die ik zocht.

Het gaat mij erom dat ik me nu al een tijd rotzoek voor een DVI-I naar VGA connector/adapter zoals deze bij de retail ATI of sommige ASUS kaarten zit. Ik kan het in de pricewatch niet vinden en ook Google en de nieuwsgroepen geven me niet veel opties.

Weet iemand, waar (en dan het liefs in Amsterdam of via internet) dit te bestellen is.

Alvast bedankt.

ps. Het gaat in principe dus om een echte adapter, en geen DVI-I to VGA kabel. Ik heb geen losse input op mijn 19" Dell Trinitron wat ik wil gebruiken.

ps2. De kaart is een Club 3D Radeon 7500

Verwijderd

Als je topic of 10 verder kijkt zie je dit staan:

dvi-vga converter

En het besluit ervan is, zo'n dvi-vga converter is te koop bij www.acesonline.nl

Verwijderd

Topicstarter
En het besluit ervan is, zo'n dvi-vga converter is te koop bij www.acesonline.nl
Dit blijkt dus om een vrouwtje DVI naar mannetje VGA te gaan, en volgens mij is dit niet wat ik zoek.

De andere kant hebben ze bij acesonline niet (kan het i.i.g. niet vinden bij ze)

Verwijderd

[topic=331877/1/50]

lijkt me handig om het even centraal te houden, omdat dit topic de minst nuttige reacties heeft gaat hij op slot.

Dit topic is gesloten.