Toon posts:

Remote Administrator silent server?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, hoe kan ik op een computer een silent server instellen? Gaat hier om Remote Administrator 2.1 op win98se. Ik wil dat de Remote server altijd start met windows, maar in stealth en het moet dus op geen enkele manier te merken zijn dat de server draait. Ik snap dat ik hem als service moet installen, maar hoe maak ik hem dus silent? Moet ik dat doen door wat regkeys te veranderen, zoals in de help is aangegeven? En zo ja, welke moet ik dan veranderen? In ieder geval de askuser disablen, autoallow enablen, trayicon disablen, beep disablen, toch? Ennuh, waar is disable redirect voor?

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

ehm wat jij probably bedoelt met silent is dus echt dat je hem met ctrl+alt+delete ook niet ziet enzo?

Hmm volgens mij kan dit gewoon met het programma zelf... ff bij opties rommelen en alles wat maar iets visible kan maken, uitzetten... bij mij werkt het prima (win98se bak beneden heeft ook Remote Administrator server bij opstarten draaien) :)

Hoi

Verwijderd

Topicstarter
OK, bedankt. Maarruh, ook als iemand op de server computer zeg maar zit, dan moet die niets merken van de server en als je geen registry settings verandert, blijf je volgens mij bij elke connect die ik naar de server maak een beep horen. Dat moet dus ook niet meer. En in de opties kun je dacht ik alleen hide tray icon aanzetten.

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

ehm nee hoor... ik kan zo die andere computer beneden op en niemand die dat zal merken... mja behalve dan dat de cursor op die computer behoorlijk begint te flikkeren :(

maar dat zal niet bij elke computer zo zijn :)

Conclusie: je doet gewoon als Service installen, hide tray icon en daarna zal niemand die achter je 'patiënt' zit er wat van merken d.m.v. een geluid or something :)

Hoi