Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Als je het goed doet, zou het niet merkbaar slechter moeten zijn (1% minder snel of nog minder).
Maar het kan dat 'blote' aders elkaar raken, en dan krijg je fouten...
Maar het kan dat 'blote' aders elkaar raken, en dan krijg je fouten...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
ik heb ze ook zelf geround, gewoom om de 3 draadjes een cm in snijden, dan gewoon uit elkaar trekken, mooie blauwe tape strak erom heen en ze werken perfect 0% verlies
Werk hier al meer als een half jaar met zelf gerounde kabels en heb nooit problemen gehad...
Zoals al gezegt werd: waarschijnlijk raken de draden elkaar ergens
Zoals al gezegt werd: waarschijnlijk raken de draden elkaar ergens
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Daar zeg je wat... maar ik heb 't probleem al gevonden... mijn hdd was gewoon gaar... ooit wel eens een 386 gezien met atapi cdrom??
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Verwijderd
Ik ben wel erg benieuwd hoe je aan die info komt. Ik ben namelijk van mening dat er geen snelheidsverlies is.Op maandag 26 november 2001 20:50 schreef Demoniac het volgende:
1% minder snel of nog minder
Op RoRuPC stond een test...Op dinsdag 27 november 2001 15:06 schreef pietersg het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd hoe je aan die info komt. Ik ben namelijk van mening dat er geen snelheidsverlies is.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Heb je wel eens 2 keer achter elkaar een sandra benckmark gedaan? Dan zul je zien dat deze waarden erg varieren. En ik sluit mij dan ook aan bij de opmerking in het artikel dat de afwijking ontstaat door foutcorrectie of een andere reden.
Pagina: 1