[CM]Homemade Rounded cables -> EM-storing??

Pagina: 1
Acties:

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-08 08:59

Stoney3K

Flatsehats!

Topicstarter
Ik heb dus net wat rounded cables in elkaar zitten frutsen maar nu krijg ik met die 386 (iNTeL :)) steeds CMOS fouten. Komp dat door storing van buitenaf? Kast is nl. deels open. Mogelijke oplossing? Alufolie? (Homemade FTP kabels, leuk!)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Als je het goed doet, zou het niet merkbaar slechter moeten zijn (1% minder snel of nog minder).
Maar het kan dat 'blote' aders elkaar raken, en dan krijg je fouten...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
ik heb ze ook zelf geround, gewoom om de 3 draadjes een cm in snijden, dan gewoon uit elkaar trekken, mooie blauwe tape strak erom heen en ze werken perfect 0% verlies B-)

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 13:37

chromeeh

the Gnome

Werk hier al meer als een half jaar met zelf gerounde kabels en heb nooit problemen gehad...
Zoals al gezegt werd: waarschijnlijk raken de draden elkaar ergens :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• _Zedd_
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Is er ook een terugval bij ATA100/133 kabels te merken vanwege de hogere draaddichtheid ?

GMT-8

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-08 08:59

Stoney3K

Flatsehats!

Topicstarter
Daar zeg je wat... maar ik heb 't probleem al gevonden... mijn hdd was gewoon gaar... ooit wel eens een 386 gezien met atapi cdrom?? :D

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 20:50 schreef Demoniac het volgende:
1% minder snel of nog minder
Ik ben wel erg benieuwd hoe je aan die info komt. Ik ben namelijk van mening dat er geen snelheidsverlies is.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op dinsdag 27 november 2001 15:06 schreef pietersg het volgende:

[..]

Ik ben wel erg benieuwd hoe je aan die info komt. Ik ben namelijk van mening dat er geen snelheidsverlies is.
Op RoRuPC stond een test...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 15:13 schreef Demoniac het volgende:

[..]

Op RoRuPC stond een test...
Heb je wel eens 2 keer achter elkaar een sandra benckmark gedaan? Dan zul je zien dat deze waarden erg varieren. En ik sluit mij dan ook aan bij de opmerking in het artikel dat de afwijking ontstaat door foutcorrectie of een andere reden.
Pagina: 1