They made me do it.
nee geloof het niet
dacht dat er ergens stond dat alles wat buiten het forum gebeurt los staat van GoT
dacht dat er ergens stond dat alles wat buiten het forum gebeurt los staat van GoT
Staat inderdaad los van GoT. Reken er alleen wel op dat je dan 'in de gaten gehouden' wordt om het zo maar te zeggen
En als ik nou na schooltijd een leraar in elkaar sla?Op maandag 26 november 2001 20:47 schreef ikbenveldmuis het volgende:
nee geloof het niet
Dan zal ik zeer waarschijnlijk wel een schorsing krijgen
Op maandag 26 november 2001 20:49 schreef IceStorm het volgende:
Staat inderdaad los van GoT. Reken er alleen wel op dat je dan 'in de gaten gehouden' wordt om het zo maar te zeggen
Verwijderd
Ik verwacht het niet. Eerder een civiele zaak met de leraar en tijdens de rechtzaak voor de ouders 'een vriendelijk doch dringend verzoek een andere school te zoeken'.Op maandag 26 november 2001 20:49 schreef GaMbiNo het volgende:
[..]
En als ik nou na schooltijd een leraar in elkaar sla?
Dan zal ik zeer waarschijnlijk wel een schorsing krijgen
Voor de ouders??Op maandag 26 november 2001 20:51 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet. Eerder een civiele zaak met de leraar en tijdens de rechtzaak voor de ouders 'een vriendelijk doch dringend verzoek een andere school te zoeken'.
Verwijderd
Dus als ik Dirk Jan van Vliet of JvS zou tegen komen en hem de kop van z'n romp af zou slaan dan zouden zij er dus nix mee hebben te maken en kunnen mij dan ook geen ban geven... ???
Verwijderd
Nee voor de leraarOp maandag 26 november 2001 21:16 schreef GaMbiNo het volgende:
[..]
Voor de ouders??
Ik bedoelde de ouders mbt de leerling dus
Ik zou zegggen, probeer het eens en kijk wie er een paar uur later door de politie opgepakt wordtOp maandag 26 november 2001 21:23 schreef Leonstyle het volgende:
Dus als ik Dirk Jan van Vliet of JvS zou tegen komen en hem de kop van z'n romp af zou slaan dan zouden zij er dus nix mee hebben te maken en kunnen mij dan ook geen ban geven... ???
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
[off-topic]Op maandag 26 november 2001 21:24 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Nee voor de leraar
Ik bedoelde de ouders mbt de leerling dus
Jah oke..maar ik bedoelde dus dat mijn ouders hier nog weinig mee te maken hebben... ik ben bijna 22 en ik betaal mijn HBO studie volledig zelf
[/off-topic]
Jij solliciteert echt ergens naar hé?Op maandag 26 november 2001 21:23 schreef Leonstyle het volgende:
Verwijderd
Nee hoor, maar als die mensen niet eens een topic kunnen open houden om een open en eerlijke discussie te voeren, dan denk ik wel die mensen hebben echt een plaat voor de kopOp maandag 26 november 2001 21:31 schreef GaMbiNo het volgende:
[..]
Jij solliciteert echt ergens naar hé?
Ok....Op maandag 26 november 2001 21:39 schreef Leonstyle het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als die mensen niet eens een topic kunnen open houden om een open en eerlijke discussie te voeren, dan denk ik wel die mensen hebben echt een plaat voor de kop
Ik snap de reactie niet?Op maandag 26 november 2001 20:50 schreef ikbenveldmuis het volgende:
![]()
En Leonstyle, als je het ergens niet mee eens bent, stuur dan eens een mailtje naar Gameover@tweakers.net. Daar is ie namelijk voor.
Zeg maar Joost van Schie hoor. En ik wil je vragen je eventjes koest te houden... Wat zeg ik vragen? Daarvoor hadden we in het banbeleid een mooie bedacht. Hij heet "afkoelban". Drie maal raden wie die krijgt...Op maandag 26 november 2001 21:23 schreef Leonstyle het volgende:
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1