Toon posts:

fullscreen in flash??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik de fx command fullscreen, true enzo, maar het werkt niet?? iemand die het beter weet??

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

FS command werkt vor een projector. Je kan in de HTML gewoon 100% bij 100% aangeven en dan in IE een fullscreen forceren.

Je bent dan wel meteen 99% van je bezoekers kwijt en die 1% is of gewoon dom of heeft nog niet de ALT F4 combo ontdekt.

|{ brrr }] |

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het is niet aan te raden, en dat zullen er nog wel meer zeggen na mij.

Verwijderd

Voor jou ook :)

Verwijderd

Full-screeen flash thingy's zuigen zwaar.

Dat heb ik ook als ik op een site kom die m'n scherm over neemt, hoppa ALT-F4 dus sja .. doe maar niet :)

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:28
Er is hier een tijdje terug echt een onwijze flame-war over geweest, wie het nou wel vond kunnen en wie niet en waarom. Ik persoonlijk vind het echt klote, en ALT-F4 is héél erg snel gevonden >:)

Maar de mensen die dat niet weten zitten wel met een Flash filmpje opgezadeld waar ze misschien wel helemaal niet op zitten te wachten.

Dus ik zou zeggen: Flash 100%? : not done.
(no offence and flame intended :))

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Misschien brandt iets op een CD en wil die em als intro laten starten van die CD (autorun)

Dan kan ik het nog een keer begrijpen...

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:28
Op maandag 26 november 2001 22:41 schreef Tizzwat het volgende:
Misschien brandt iets op een CD en wil die em als intro laten starten van die CD (autorun)

Dan kan ik het nog een keer begrijpen...
Dan nog... dan ben ik dus al m'n knoppen kwijt.. dat zuigt, aangezien ik nogal veel bestuur vanuit m'n QuickLaunch, Taskbar en Systray... maar that's just me :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:52

waxle

Schavuit & Schobbejak

* waxle krijgt altijd erg spastische neigingen bij plotseling exploderende webpaginaas (lees: sites die ongevraagd op fullscreen knallen) Yellow's toetsencombo is een hele goede...
:)

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Op dinsdag 27 november 2001 09:59 schreef waxle het volgende:
* waxle krijgt altijd erg spastische neigingen bij plotseling exploderende webpaginaas (lees: sites die ongevraagd op fullscreen knallen) Yellow's toetsencombo is een hele goede...
:)
ongevraagd, is niet cool nee, maar als hij het netjes aankondigd of je zelfs een keuze geeft mag de boel van mij op full screen...

anders is het not-done

Stoer; Marduq

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:52

waxle

Schavuit & Schobbejak

http://www.ozlo.nl/ is wel een mooi voorbeeld van was Xan bedoelt: kun je kiezen welke "size" de de site wil.
S, M, L, of XL (fullscreen)

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

Pagina: 1