Verwijderd

Topicstarter
Heej tweakers,

weet er misschien toevallig iemand hoe ik onder windows XP met de drivers die XP 640x480 voor de resolutie kan instellen en 60 fps met de ToUcam Pro van Philips. Hij is namelijk echt bagger met de drivers van XP

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-03 20:37

-Stef-

Slainthe!

Dan gebruik je de Plips drivers toch? :?

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Verwijderd

Topicstarter
Helaas is er nog geen philips driver voor windows xp :'(

• LeonT
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gewoon drivers voor Win2K/nt downloaden en dan in de setup in de compatibiliteitsmodus starten.

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Voor de Vesta pro hadden ze in ieder geval nog een Vestawebupdate driver waarmee ik mijn Vesta pro met succes aangeslingerd heb onder XP. Ik hoorde wel dat ze bij Plips druk bezig waren dus waarschijnlijk nog even wachten.

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 21:18 schreef daskull het volgende:
Helaas is er nog geen philips driver voor windows xp :'(
Jawel hoor, ik heb ze toevallig gisteren gedownload vanaf de philips site .

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Nou ja, hier staan ze dan: http://www.tweakers.net/meuktracker/1286

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Aaaaaaaaaarghhhh!!!!!! Zijn er eindelijk goede XP TWAIN-drivers voor m'n Toucam Pro waar ik al laaaaang op gewacht hebt, kan ik ze niet installeren omdat je de originele CD-ROM nodig hebt! :(

Iemand hier thuis heeft die CD-ROM per ongeluk bij 't oud papier gegooit :( (Ja hij heeft al te horen gekregen hoe ik daar over denk ;)) Ik had al naar de Philips helpdesk gebeld of dat ze (evt tegen vergoeding) een nieuwe cd wilden toesturen, maar dat was niet mogelijk... ;(

Onder Win98SE heb ik problemen met de camera. Heb daarin nog nooit foto's met dat ding kunnen maken. En met die standaard XP drivers krijg je plaatjes zo groot (lees: klein) als icons ;(

Sorry mensen, ik ben ff nogal erg gefrustreerd.. ;)

Wat nu? :?

#

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Vraag anders even of iemand met een TouCam CeeDeetje een image wil draaien en online wil zetten ofzo. Ik heb wel een CD maar die is van Vesta en dat werkt niet.

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Op dinsdag 27 november 2001 21:11 schreef -Stef- het volgende:
Vraag anders even of iemand met een TouCam CeeDeetje een image wil draaien en online wil zetten ofzo. Ik heb wel een CD maar die is van Vesta en dat werkt niet.
Tsja, dat is de enige oplossing denk ik.. Ik ken zo niemand persoonlijk die ook een Toucam heeft.
Bij Philips beweerden ze geen losse CD's te hebben, en dat ze er daarom geen op konden sturen..

Voor zover ik weet staan er alleen maar drivers en wat shareware proggies op, dus 't lijkt me verder niet dat het illegaal is oid.. Bij die helpdesk suggereerden ze nl. ook al om hem van iemand anders te kopiëren.
Jammer dat er geen compleet driverpakket te downloaden is ipv. slechts een update, dat zou de situatie wel vergemakkelijken..

#

• It-er
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 07:15
dit:

"Dear Sir/Madam,

Thank you for your inquiry.

Your Philips PCVC720K is compatible with Windows XP. It is plug and play device under Windows XP hence no drivers are required.

However, the software shipped with the device is not Windows XP compatible. Please check our website regularly for the latest updates.

If you have any more questions, please contact us again.

Kind regards,

Neil
Philips PC Peripherals Helpdesk

p.s. Please keep the message complete when you answer"

kreeg ik te horen toen ik vroeg waarom mijn toucam XS niet werkt onder xp.

afwachten dus..totdat er winxp drivers zijn...

Philips :r

what is your major malfunction???

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Dat ligt waarschijnlijk niet aan de drivers dan... Want die zitten idd standaard al in XP voor je camera. Je hebt alleen extra drivers nodig voor goede TWAIN-support (dat standaard WinXP Twain dialoogvenster kun je nix mee, die foto's zijn veel te klein). Die extra 'drivers' zijn intussen al uit voor WinXP (check www.pc-cameras.philips.com), het is eigenlijk gewoon een installer voor de bestaande drivers die wèl in XP werkt...en daar heb je de originele CD-ROM bij nodig :r (ik ben hem dus kwijt................. :()

En van die Philips helpdesk wordt je idd ook niet veel wijzer, ik heb er ook 2x naartoe gemaild (1x voor een probleem en 1x omdat ik mijn CD kwijt ben).. Beide keren kreeg ik een standaard antwoord terug waar je niets aan hebt... :(

#

Verwijderd

hey cam dude's,

heb dus zo'n vesta pro aangekocht, maar helaas... weer gezeik met software in XP. als ik een cam chat heb in msn dan reboot mn pc (via chipset) en die software die dr bij word geleverd kan ik dus ook al niet installen, drivers voor xp zijn er blijkbaar nog niet heeft 1 van jullie soms een oplossing... thx bigtime

I WANT CAM CONVERSATIONS!! hehe. bedank voor een reactie mensen.. mzzl

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-02 16:53
maar met dat applicationinstaller en als je dan de twain driver hebt geinstalleert... waar kun je dan zoals in anders windowsen (met die vProperty) je frames per seconde veranderen, en full auto uit zetten?

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Pagina: 1