Toon posts:

Canon N676U blijft hangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hep sinds kort een Canoscan N676U maar na een tijdje
stopte hij opeens als ik een preview wou maken, daarna stopte hij en ging hij ratelen en nu doet ie nix meer(behalve dan 4cm scannen), :'(
Ik zelf denk dat het aan de scanner zelf ligt, omdat hij rammelt en ik denk dus dat iets ervoor zorgt dat dat scanding ( :? lens ofzo) niet verder kan en dat iets in de scanner het dus tegenhoud. Ook omdat hij steeds op dezelfde plek stopt.

Bij Dixons zeiden ze dat ik eerst de helpdesk moet bellen en als dat niet werken het moest opsturen naar canon. ;(

Verwijderd

is waarschijnlijk een defect ja.
opsturen via canon is zeer eenvoudig gewoon bellen en dan kun je hem kosteloos opsturen naar het reparatie centrum.
Dan heb je hem binnen 10 werkdagen weer terug.

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 07:32

freddyathlon

McLaren Mercedes

Heb je de scanner wel van de lock afgehaald op de onderzijde dan???

Dat ben ik ook al zo vaak tegengekomen bij mij in de winkel dat ze dat waren vergeten.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 27 november 2001 09:45 schreef freddyathlon het volgende:
Dat ben ik ook al zo vaak tegengekomen bij mij in de winkel dat ze dat waren vergeten.
Dat meen je niet? Ik heb een 656U, en er zat een rood papiertje met een waarschuwing in koeieletters bij. In de manual staat het ook nog nadrukkelijk vermeld |:(

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein