d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
misschien shared je nic zijn irq met je videokaart oid en gaat dat niet helemaal goed. probeer hem eens in een ander slot te stoppen.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Ik heb precies dezelfde mobo en netwerkkaartje, maar ik heb alleen onstabiliteit bij Unreal Tournament. Bij andere spellen kan ik vrij normaal spelen. Volgens mij is het die combinatie van de mobo en netwerkkaartje, want mijn broertje heeft dezelfde netwerkkaart. Maar bij hem werkt het wel goed. Je zou misschien andere pci sloten proberen ofzo en alle drivers downloaden. Vooral de laatste bios flash heeft veel geholpen bij mijn stabiliteit.
dat van dat andere slot heb ik al geprobeert, werkt niet, zijn er al wel drivers voor winxp? dat kan ik nog proberen, anders hoe verander ik in Xp de irq
irq kan je niet veranderen in winxp.
waarschijnlijk gebruik je ACPI, of niet ?, en zitten alle apparaten op dezelfde irq, moet in theorie goed gaan maar praktijk is meestan anders. je moet alleen windows opnieuw instaleren als je dit wilt uitzetten dus niet echt een goede oplossing.
drivers kun je gewoon downloaden bij www.realtek.com.tw
waarschijnlijk gebruik je ACPI, of niet ?, en zitten alle apparaten op dezelfde irq, moet in theorie goed gaan maar praktijk is meestan anders. je moet alleen windows opnieuw instaleren als je dit wilt uitzetten dus niet echt een goede oplossing.
drivers kun je gewoon downloaden bij www.realtek.com.tw
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
helpen nieuwe drivers dan die veranderen dat soort dingen toch niet of wel?
je irq's kan je veranderen in je bios, nooit in windows 
meestal bij advanched
meestal bij advanched
?? is dat zo? in mijn bios (tijdens het opstarten) staat alle irq's netjes verdeeld, als ik echter daarna in windows kijk staan ze vaak allemaal op irq9 (ja ja acpi..)Op maandag 26 november 2001 20:48 schreef wardheuvel het volgende:
je irq's kan je veranderen in je bios, nooit in windows
meestal bij advanched
A wise man's life is based around fuck you
in m'n bios staan wel alle irq's maar daar staat niet bij welke erop zit, ik kan toch moeilijk gaan gokken, die Irq's zijn volgens mij alleen voor dos de standaard dingen zoals dat irq 15 gereserveerd is
btw heb je je sdram op 133 mhz staan of 100 mhz. Bij werkte de ram-geheugen voor geen meter op 133 mhz. De games liep vast en windows zeer onstabiel. Toen had ik het weer teruggezet op 100 en toen liep de mobo wel stabiel
Vage zooi die MSI. Als je de nieuwste bios heb, negeer dan deze verhaal maar. Want je kan dan in je bios niet meer instellen op welke mhz de werkgeheugen wilt lopen.
Pagina: 1