Ik probeer mijn servertje te ontdoen van een videokaart, omdat die net te groot is voor mijn zelfgemaakte kastje. Maar elke keer dat ik 'm eruit heb getrokken wil ie niet meer opstarten. PIEP-PIEEEEEEEEP-Piep-piep. De computer weigert dus verder te gaan zonder video.
Ik heb al eens in de bios zitten klooien, maar daar kun je nix instellen. Iemand suggesties?
wat dacht je van een stukje van de videokaart afhalen
een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling
denk je nu echt dattie dan blijft werkenOp maandag 26 november 2001 20:19 schreef the_dgc het volgende:
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Inderdaad als er geen vitale onderdelen opzitten dan gaat het goed. Zo heb ik ooit een stukje van mijn SB 16 afgezaagd zodat ie wel in het moederbord pasteOp maandag 26 november 2001 20:19 schreef the_dgc het volgende:
Slache!
JA, ITS REALLY FUN.
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Een normaal mobo boot gewoon neit zonder videokaart.. helaas, niets aan te doen...
Kleine kaart is denk ik je enige oplossing...
Afzagen lijkt me wat minder slim... fabrikanten proberen namelijk al de PCB's zo klein mmogelijk te krijgen, dus nutteloe delen zul je niet zo vaak vinden...
Vergeet ook niet dat zo'n videokaart vaak meerdere layers heeft... als er dus niets te zien is kunnen er best delen er onderzitten..
Kleine kaart is denk ik je enige oplossing...
Afzagen lijkt me wat minder slim... fabrikanten proberen namelijk al de PCB's zo klein mmogelijk te krijgen, dus nutteloe delen zul je niet zo vaak vinden...
Vergeet ook niet dat zo'n videokaart vaak meerdere layers heeft... als er dus niets te zien is kunnen er best delen er onderzitten..
Ik gaat eens de zaag in een paar oude plankjes zetten, kijken wat er gebeurd
. Als het niet blijkt te werken, so be it. Ik ga dan wel een ander kastje timmeren. Bedankt!
Volgens mij weet jij niet waarover het gaat. Lees Topic helemaal nog maar eens, en gij zult wijzer zijnOp maandag 26 november 2001 22:05 schreef Slashdotter het volgende:
Pfff... al die moeite doen terwijl je voor 50 piek al een 2e handse videokaart hebt.
Als je van je videokaart af wil, zou je ook es op zoek kunnen gaan naar een moederplank met alles on board. Zie je vaker bij servers.Tenzij je nix wil besteden aan je hobby natuurlijk
Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid
Gratis hobbies zijn wel de leukste
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Verwijderd
Are you threatening me???..Op dinsdag 27 november 2001 07:14 schreef Cornholio2001 het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet waarover het gaat. Lees Topic helemaal nog maar eens, en gij zult wijzer zijn
Pagina: 1