Leeg - Sinds 20180907
lol
Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |
Murphy was an optimist
Ja, MAAR NIET ZELF ZOMAAR DOEN DUS ! Levensgevaarlijk !Op maandag 26 november 2001 20:16 schreef GoGoHaRrY het volgende:
Als het een oude TV betreft kan de hoogspannig "losgetrilt" zijn. Even de pootjes van de travo op de print aantippen met wat extra tin erbij.
Een TV blijft nl. een hele tijd onder hoge spanning staan zelfs, als hij uitstaat/stekker uit het stopcontact is.
Maar het klinkt idd als een probleem met de hoogspanning. Kunnen slechte contacten zijn, maar het kan ook zijn dat je voeding rot is.
Ik zou een service monteut laten komen, als je nog garantie hebt vervalt deze ook als je er zelf aan gaat klooien.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
pas hierbij ERG op !Op maandag 26 november 2001 20:16 schreef GoGoHaRrY het volgende:
Als het een oude TV betreft kan de hoogspannig "losgetrilt" zijn. Even de pootjes van de travo op de print aantippen met wat extra tin erbij.
HOOGSPANNING ook als de monitor al een week zonder stroom staat !
en de Philips tv die darna kwam (ook een oudje, gekregen) gaf mooie witte bewegende kleurtjes in het midden toen we em een keer uitzetten
daarna bleef het zwart
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Tja, FLIPS heh.Op maandag 26 november 2001 21:52 schreef dreeke het volgende:
Mja, onze (hele) oude Aristona (= Philips) TV had dit dus ook, een week later was het ding helemaal naar de kl#te... dus maar weggegooid
en de Philips tv die darna kwam (ook een oudje, gekregen) gaf mooie witte bewegende kleurtjes in het midden toen we em een keer uitzetten
daarna bleef het zwart
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
anders zou ik er gelijk iemand voor laten komen...
hij is een jaartje of 4 of 5 oud geloof ik...
maar ik ga toch echt niet zelf in die kast kloten...
straks krijg ik stroom, daar heb ik nooit zo'n zin in... ben er al bang voor als ik in mn pc moet zijn...
ik zal in iedergeval eens op gaan letten of het niet vaker gaat gebeuren...
Leeg - Sinds 20180907
Anders een ram opgeven (met een hamerOp maandag 26 november 2001 22:47 schreef Chillz het volgende:
Hij zit niet meer in de garantie, helaas...
anders zou ik er gelijk iemand voor laten komen...
hij is een jaartje of 4 of 5 oud geloof ik...
maar ik ga toch echt niet zelf in die kast kloten...
straks krijg ik stroom, daar heb ik nooit zo'n zin in... ben er al bang voor als ik in mn pc moet zijn...
ik zal in iedergeval eens op gaan letten of het niet vaker gaat gebeuren...
woon je toevallig omgeving breda en was het rond een uur of 5 a 6 smiddags?Op maandag 26 november 2001 20:04 schreef Chillz het volgende:
Vandaag zat ik dus ff TMF te kijken,
toen mijn Philips Tv plotseling uit het niets uit- en toen vanzelf weer aanging...
hij ging echt helemaal uit, niet op stand-by, want het lichtje was ook uit...
moet ik nu ongerust worden over de rest van de tv-levensduur...?