Ik klik erg vaak op active topics (F5 ook) en toevallig klikte ik net op uiloggen. Zie ik opeen bij optie 3 een Chinees tekentje, hoe ken dat nou
Fotje van GoT misschien
LOL ( ik snap wat je bedoelt, hopelijkOp maandag 26 november 2001 20:07 schreef ikbenveldmuis het volgende:
of jij hebt een foute taaldinges geinstalleerd
weet niet hoe het heet, weet wel wat ikzelf bedoel
Wat hoort er eigenlijk te staan
Bovenstaande én direct een nieuw wachtwoord mailen.Op maandag 26 november 2001 20:11 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
Wat hoort er eigenlijk te staan
Het gaat dus fout op de 'é'.
Raar, want in jouw post kan ik die 2x 'é' wel zienOp maandag 26 november 2001 20:13 schreef IceStorm het volgende:
Bovenstaande én direct een nieuw wachtwoord mailen.
Het gaat dus fout op de 'é'.
Hm, ik zie dat rare teken niet meer, terwijl ik niks heb veranderd... ach, het is in ieder geval weg zal ik maar zeggen
Voor een volgende keer wellicht makkelijk te vertellen welke browser je hebt en misschien een screenshotjeOp zaterdag 08 december 2001 15:25 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
Hm, ik zie dat rare teken niet meer, terwijl ik niks heb veranderd... ach, het is in ieder geval weg zal ik maar zeggen
Voor een mogelijke oplossing zou je kunnen kijken naar welke character coding wordt gebruikt om de pagina te bekijken.
Pagina: 1